duminică, 3 ianuarie 2010

Zorii anului..

A fost...altceva...

Eram in acelasi loc zane, tigancuse, doctori, travestiti, Mos Craciun modern, stelisti, si chiar si Anul 2010 s-a personalizat pentru noi..
Ne-a adus la fiecare pentru acest an multa Bucurie, Fericire, Liniste sufleteasca, Succese profesionale, Implinirea visurilor, Bani, Sanatate, Intelepciune, Noroc si Dragoste...intre noi fie vorba, de ce mama naibii a trebuit sa trag la sorti dintre toate tocmai dragostea?...

Pana si bunica radea de mine..plus ca radea si de costumul meu..am fost o tigancusa zurlubatica..Pana la urma e bine sa fii un pic tigan in viata..ce fusta mea..

Au experimentat viata la tara, si-au pazit la propriu fundul de „catelusul” meu, ne-am innodat de zor pe la Twister, am dormit la gramada, am lenevit, am gatit (mult)...

Nici nu am simtit cand a venit 2010..stiu doar ca se incepuse numaratoarea ultimelor secunde la 23:56.. Artificiile zburau, sampania era si ea, hora in mijlocul drumului intrerupta brusc de o baie cu sampanie...eram noi...

Sa avem cu totii un 2010 asa cum ni-l asternem.. Sa avem parte de liniste sufleteasca, bani, succese profesionale, implinirea visurilor, bucurii, fericire, sanatate, intelepciune, noroc si dragoste...
Si sa nu uitam niciodata de unde am plecat pentru a avea puterea de a ajunge acolo unde ne dorim..



PS: Stiu eu ce zice, ca doar a vazut ochiul meu in globul magic, a citit spiritul meu de vrajitoare in magia alba..ca tigancile e bune la d`astea..

Niciun comentariu: