duminică, 9 ianuarie 2011

Touché Monsieur Pussycat!

M-am uitat la desenele animate cu Tom si Jerry! De departe sunt preferatele mele si nu le-as da pe altele, mai ales pe porcariile comerciale care defileaza acum pe canalele de gen. De obicei ma amuza Tom cu pataniile sale, dar astazi m-a cucerit soarecul ala mic cu pampers, rarait si naiv. Tom s-a pierdut total in decor!

Ar trebui sa ne uitam mai des la astfel de programe, sa ne aducem aminte de copilarie, sa ne readucem aminte ca soarecul si pisica nu pot fi prieteni, ca nu isi respecta promisiunile si pactul! Inveti pana si bunele maniere, tehnici de seductie, tehnici de disimulare, inveti sa minti si sa spui adevarul! Inveti sa fugi de matura sau sa te iei la tranta cu ea! Inveti sa te aliezi cu dulaul pentru a-ti atinge scopul si sa iti faci prieteni in momente si locuri la care te astepti cel mai putin! Vezi ce inseamna propaganda americana si crearea brand-ului de tara, pus in aplicare de dinainte ca macar sa existe aceasta denumire!

Iti recomand sa te uiti pentru ca esti de departe barbat si de aproape copil, iar eu sunt de aproape copil si de departe femeie!

Precum soricelul acela naiv, apar si eu cu spada si te si atac! Am iesit la atac pentru ca am ce sa apar! Pe mine! En garde Monsieur Pussycat!

Niciun comentariu: