duminică, 30 ianuarie 2011

Vreau sa ma mut de pe Terra!

Vreau sa schimb planeta! Vreau sa schimb tehnologia asta cu alta! Vreau sa am caldura in casa tot timpul, sa nu mai fiu dependenta de telefonul mobil, sa stiu cat e ora si fara acel mic dreptunghi din buzunar care ma radiaza, sa gasesc rampe pentru persoanele cu dizabilitati care sa fie construite la un unghi mai mic de 60-70 de grade, sa nu fiu nevoita sa imi iau bani destui in buzunar atunci cand merg la spital, sa nu ma intreb cat valoreaza viata mea? Dar sinuzita mea? Dar alergia mea?
Dar piciorul meu? Oare cat valoreaza? Sa mai pun ceva? Sa scap de birocratie, ignoranta, nepasare, resemnare! Vreau sa scap inainte sa ma contaminez si eu! Frica mea cea mai mare e frica de resemnare!

Nu mi-a placut Miorita, o consider o capodopera literara, nu un exemplu demn de urmat!

Vreau sa plec pe o alta planeta, mai sus, mai departe, o planeta destul de mare cat sa aiba loc si pentru toate amintirile mele, pentru toate visele mele, pentru ideile, nazbatiile, sperantele, cazaturile si ranile adunate...Ele sunt viata mea si o duc prin buzunare! Vreau acea planeta care sa ne accepte si pe mine, si lumea mea! Sa ma primeasca, dar sa imi ofere si posibilitatea de a ramane intre aceste 2 lumi!

Vreau sa raman intre doua lumi, sa apartin si AICI-ului...si ACOLO-ului..dar sa ma lase sa sterg CANDVA-ul, sa pastrez ACUM-ul si sa imi cladesc pe el VIITOR-ul .

Dar nu vreau sa zic ca apartin locului aluia. Nu vreau sa ma leg de un loc! Vreau sa pot spune ca m-am nascut pe Terra, am copilarit pe Jupiter, am iubit pe Venus, m-am educat pe Mercur, m-a invatat sa lupt cu viata Marte..si am ajuns cu o pofta si o foame de viata pe...pe.. stiu eu!... :)

4 comentarii:

Lory spunea...

http://www.mariaeva.ro/

Va rog, sustineti-o pe Eva. Este un copil de 4 ani bolnav de leucemie.

Lory spunea...

Eu propun sa te muti inapoi la noi....patul e liber pt tine:P
dor de Alina cea Zapacita care avea grija de noi...
Munca usoara!!!

Anonim spunea...

foarte frumos:):*

Alina Badura spunea...

Da, foarte frumos! Vedeti, nu imi place numai mie! :D

De fapt, zic sa va mutati voi la mine!
Nu de alta, dar voi ma iubiti asa zapacita, iar pe concubina ;) - ma omoara acasa, da stiu - pe concubina o sperii cu zapaceala mea in fiecare seara! :D

Nu uitati, daca puteti, ajutati-o pe Eva:

http://www.mariaeva.ro/