luni, 23 noiembrie 2009

La votare..

Am fost sa votez..ca multi altii..Doar ca situatia studentilor care au ramas in Bucuresti si au decis sa voteze la sectiile de votare speciale a fost o adevarata aventura..
La 10 dimineata am fost sa votez la Gara de Nord..in 40 de minute am facut 3 pasi, iar in fata mea mai erau pe putin 200 de persoane..a trebuit sa renunt, am fugit la munca si mi-am propus sa ma duc la sectia de la Gara de Est cand voi iesi de la munca..
Si acolo situatia era asemanatoare..am fugit in Agronomie...am ajuns la 16:40, m-am asezat la o coada lungaaa si am ajuns la urne la 20:30..calculati si voi..3 ore si 50 de minute pentru a vota un presedinte..stat in picioare, caldura, jandarmi mai mult decat inteligenti..

Cand i s-a cerut unui jandarm sa explice unui barbat ca e o sectie pentru toate persoanele care nu au domiciliul in Bucuresti, si nu numai pentru studentii din Agronomie, explicatia lui a fost mai mult decat elocventa..„Este o sectie speciala...deci speciala..”

Nu pe bune..

Mai apoi, acelasi personaj cu pulan explica modul de a se sta la rand...„Se sta la rand, deci se sta la rand..”
Concluzia: La Academie li se preda ca explicatiile prin repetitie sunt un succes imbatabil..

Cele 35 de sectii speciale nu sunt de ajuns..si nu pentru ca oamenii s-au dus la votare in ultimul moment, ci pentru ca efectiv nu fac fata numarului mare de persoane. Daca a fost o tactica pentru ca oamenii sa nu mai voteze, pot spune ca le-a reusit..Nu de alta, dar stim foarte bine ca daca numarul celor care voteaza este mai mare, numarul voturilor falsificate este mai mic..

In urma mea au ramas aproximativ 2000 de persoane, si credeti-ma ca nu exagerez.. Asteptau sa voteze si stateau si ei acolo de cateva ore bune..si nu au mai reusit sa voteze..Iar oamenii chiar vroiau sa voteze..Am ramas cu un gust amar, atat de amar ca nici macar Orbit nu m-a putut ajuta..

In turul 2 voi vota la ora 8 dimineata si sper ca si altii au invatat din proasta organizare a alegerilor..

Votati..pentru acest drept multi au luptat si si-au dat si viata..votati si nu calcati in picioare istoria..
Cei care nu voteaza, nu au dreptul sa se planga apoi ca lucrurile nu merg bine..

Niciun comentariu: