duminică, 27 decembrie 2009

2009

Nici nu stiu cum sa incep..2009 a fost un an al maturizarii, al schimbarilor majore, al riscurilor asumate, al greselilor, al nebuniei..a fost un an de neuitat..

Zorii anului m-au prins pe o partie, la minus multe grade, inghetata, incercand sa ma prefac vesela..Ma uit prin poze si ajunsesem de nerecunoscut..imi pierdusem bucuria din privire si zambetul atat de natural..
Era Azuga, eram niste nebuni plecati la risc, masa de revelion a avut un singur fel de mancare traditional- piftie (eu ii zic racitura de cand sunt mica..)- si in rest doar uscaturi..


A urmat o perioada grea...o sesiune la dublu..un februarie negru..o despartire mai rapida decat se astepta oricine, mai ales ca fusesem impreuna mai mult de 5 ani; e prima dragoste, aia care nu se uita niciodata, iar acum un bun prieten; un martie afundat in munca si proiecte, apoi bazele uneia dintre cele mai frumoase prietenii..
Distractie, rasete, incet incet redeveneam eu..




Apoi a urmat o..ceva...ceva ciudat..nu stiu daca ati simtit vreodata ca va indragostiti de un mod de gandire..ca tocmai persoana care nu e niciodata de acord si incearca sa va demonteze argumentele, va atrage intelectual..
A trecut repede, dar pot sa zic ca sunt bucuroasa ca am intalnit si asa ceva in viata..

A venit apoi o oboseala acuta...o cadere...am distrus munca de 2 luni a 5 persoane, pentru ca din bun orator devenisem..unul mai putin decat mediocru..Am trecut peste sesiunea din vara, sau mai bine zis a trecut sesiunea peste mine...M-am dezamagit pe mine..

Vara a fost destul de agitata, am cunoscut oameni diferiti, imi propusesem sa imi bat joc..nu am putut, probabil pentru ca nu imi sta in caracter..Viata de camin e minunata, iar anul petrecut acolo a fost ca o initiere..

Din gluma in gluma am ajuns sa ma..indragostesc???..a doua oara pe anul 2009, iar de data aceasta nu era ceva doar la nivel intelectual..dar frica de a deveni pansamente reciproce pe rani mai vechi nu ne-a lasat sa ne apropiem..pacat..

Apoi am dezamagit iar pe cei de langa mine..Cred ca am descoperit si eu ca vorbesc..mult..

A venit toamna, ploi, frunze uscate, priveam si eu totul mult mai calm si mai transant..Incercam sa nu pierd prietenia..si incercam sa pierd cat mai mult ceea ce se furisase in inima mea..
Nici nu am avut timp sa respir..intre probleme de familie, probleme si bucurii personale, munca, facultate, lipsa de fonduri, mutat, chirie, mancare, cafelele alea multe si sanatoase, redescoperirea de sine, maturizare, alegerea viitorului..nu am realizat ca se apropie sfarsitul anului..

Acum e decembrie, mai e putin si ne bate in geam 2010 si pot spune ca anul 2009 a fost anul in care am ras cel mai mult, am plans cel mai mult..cel mai fericit si totusi cel mai dificil an din viata mea..Am rezolvat regretele, am terminat o relatie care ne ucidea incet, am facut..primul tatuaj..dar nu am reusit sa scap de prostul obicei de a analiza prea mult si de a incerca sa fac mai multe lucruri in acelasi timp..Anul in care am fost singura, pe picioarele mele, in care am descoperit ca uneori e bine sa te gandesti si la tine nu numai la ceilalti, un an unic..special..ca o slujire a spanului pe post de initiere..

Ca un scurt rezumat,
2009= frig, Azuga, mers cu nasul, „banii mei”, iubire, cearta, greutati, araba, plans de bucurie, reusite, caderi, indragostiti, prietenie, Sighisoara, betie, ploaie, teatru, munca, foame, dansat, cantat, camin, dezamagire, Mangalia, nopti nedormite, OC, mare, copii, Arges, 21 de ani, bancuri cu Alinuta, Marasesti, tuica de portocale, bunica, Doaga, gazda proasta, tatuaj, cafea, Slanic Prahova, noroi, prietenie pierduta, plans, tort de mamaliga, Snagov, linie de cale ferata, primul sarut, ploi, ura, Brasov, zapada, istorie, respect, alegeri prezidentiale, Basescu nu e presedintele meu, frauda, moarte, Targoviste, Sfantul Andrei, usturoi, excursii, Constanta, prima bataie cu zapada, naufragii, joc de oameni mari, incredere, sarut, frica, licenta, cadouri, iarna, master, zapada, restante, Pinguin zambaret..

Culmea e ca 2010 se anunta si mai si..Abia astept sa infrunt noi provocari dupa balul mascat de la revelion..

Si, cel mai important lucru, nu am regrete..

Un comentariu:

Alexandros spunea...

Heh...m-a bucurat ce am citit.Well, si eu am trecut prin multe chestii anul asta, bine, nu la nivelul la care ai trcut tu, asta poate si pentru ca ti-ai dorit sa te implici mult.Uneori e bine, sa mai si ignori minunile astea pe care viata ni le scoate in cale.Eu m-am regasit anul asta, ce pot spune, si ma bucur ca dupa "lungi peregrinari" am reusit sa o fac.

Anul asta imi doresc niste zapada...si niste bautura.In rest, sper sa fiu ceva mai activ anul viitor si sa ma implic ceva mai mult.O sa mai revin pe la dumneata.