marți, 15 decembrie 2009

Iarna, iarna..bine si venit...

Sunt nascuta vara, dar ador toamna si culorile sale, cu ploile care ne mai spala din pacate, iar cel mai bine ma distrez iarna cand ma bat cu zapada si partea mea dorsala face contact cu solul..

Astazi a nins..a nins foarte frumos, cu fulgii aceia mari pe care ii stiam din copilarie pe cand ieseam cu saniuta pe strada si stateam ore intregi pe ghetus..si astazi m-am dat pe ghetus..imi alunecau foarte tare cizmele, patina masina si am luat deja primele doua trante pe iarna asta..

Traficul era..cum sa zic..mai mult decat tragic..dar sa privim partea buna..iarna si-a intrat in drepturi dupa multi ani in care doar se prefacea ca vine si nu i-a pasat ca infrastructura si administratia tarii sunt la pamant..

Acum mai scriu cate un rand, ma mai uit pe geam cum a inceput iar sa ninga, imi beau ceaiul si astept Craciunul..Saptamana viitoare, il astept pe Mos si sper sa ma gaseasca, sa imi aduca in dar un sac de zambete pentru ca eu le-am cam pierdut azi pe drum..mi-au cam cazut din buzunare..

De asemenea, va rog si pe voi, daca imi gasiti zambetele inaintea Mosului, sa mi le inapoiati..Sunt usor de recunoscut, sunt zambete largi, insotite de portii sanatoase de ras..Ofer recompensa..

Acum, urmeaza auditie de colinde si muzica asortata ceaiului...

Niciun comentariu: