duminică, 21 noiembrie 2010

Fumurile!

Ce? Fumatul!
Cum? Pai, aprinzi tigara si tragi in piept. Eventual sa nu uiti sa si expiri!
Cand? 10-11 ani
De ce? Din prostie, necunostinta, anturaj... inocenta

A: Cristina ce mai face? Va mai certati?

M: Nu. Nu o poti aborda asa, doar o stii!

A: Da, o stiu!

M: In schimb i-am gasit tigari in buzunar, plus ca a prins-o C. fumant in curtea liceului. I-a dat o palma. M-a durut, dar eu una nu stiu cum sa o iau uneori.

A: Nu o certa. Vorbeste cu ea!

M: Da, dar pana la urma fumatul nu e cea mai mare problema din lume. Bine ca nu se drogheaza sau mai stiu eu ce!

A: Oricum, nu o certa. Ia-o usor! E varsta. Nu are cum sa devina dependenta acum, asa ca se prosteste. E curioasa!

M: Da! Oricum cred ca si tu fumezi!

A: (ras) Nu am bani de mancare si crezi ca as arde banii de pomana doar pentru adaptare sociala? Si oricum, stai tu linistita, ca portia de curiozitate mi-am luat-o! Am fumat intr-un moment in care nici nu te astepti. Mai stii cand eram mici si ramaneam acasa cu verisorii? Pai ne urcam in pod si fumam la greu! Numai Kent! Nu stiu de unde mama naibii scotea bani pentru Kent! Dar ne-am cumintit dupa un an si ceva cand era sa dam foc la casa!

M: (ras) O doamne!

A: Da, dar nu e nicio placere. Si oricum, majoritatea fetelor care fumeaza mi se par dizgratioase. Nu toate locuiesc la Hollywood si sunt Katherine Hepburn! Nu stiu cata placere au baietii sa sarute 2 buze cu gust de tahoarca!

Cam asa i-am dezvaluit eu mamei acum ceva timp ca am fumat. Si am fumat, sa nu credeti ca era o prosteala doar pentru ca aveam 10-11 ani. Era o prostie, dar noi nu ne prosteam.

Si sora mea are o varsta la care e atat de dispusa anturajului. Pe 1 decembrie face 18 ani! E majora! Eu am 22 si tot nu ma simt adult si major. Nu e fumatoare, ci doar pipaitoare, adica mai pipaie cate una din cand in cand! Macar de ar sti sa aleaga ce e mai bun pentru ea!

Ajungi intr-un moment in care vrei sa le lasi, dar nu mai poti, nu te lasa ele pe tine. Din stravezie placere devine un chin!

Niciun comentariu: