duminică, 21 noiembrie 2010

In ce te costumezi?

Mananc portocale si turta dulce!

Incep sa vad brazi si ghirlande peste tot pe unde intorc capul, asa ca se pare ca da, vine Craciunul. Intru si eu in spiritul lui in seara asta, mai mult fortat! Acum o luna si ceva am intrat in Bambo ca sa caut niste decoratiuni si am vazut primul stand amenajat pentru Craciun. Am iesit imediat din magazin! Oricum nu mai stiam ce voiam sa caut!

In seara asta am vazut persoane costumate pentru petreceri de Craciun! Ce inseamna sa vrei sa iti motivezi angajatii, le pregatesti petrecere de sarbatori...cu o luna si ceva inainte! Petrecerea noastra, a GRS-ului, e joia viitoare, fix cu o luna inainte de nastere! Suntem prematuri, asta e, dar mai bine prematuri decat avortoni!
Mirosul asta ma face sa ma gandesc la momentele acelea de prin anii `90 cand asteptam de la Mosu` portocale si ghete noi. Nu ma interesa altceva! Si tot timpul ma trezeam cu un brad impodobit de Mosu prin gaura cheii. Smecher mai era, trebuia sa sufle printr-un pai ca sa impodobeasca bradul si nu stiu cum de mereu reusea sa faca asta, cu toate ca eu eram cel mai curios juma-de-om care existase pana atunci!

In ceea ce priveste Craciunul 2010, trebuie sa iau cadou unei colege, sa mai rezist cateva zile intrebarilor de genul: In ce te costumezi?. M-a exasperat intrebarea asta de cand s-a anuntat oficial ca avem bal mascat. In sfarsit, am inceput numaratoarea inversa, inca 4 zile!
Iar acasa, acasa nu mai simt Craciunul! Dupa ce anul trecut l-am petrecut in pat cu o bunica grijulie langa mine care statea cu mana pe telefon ca sa sune la salvare, anul acesta cred ca o sa il petrec...cred ca nu o sa-l petrec deloc!

In schimb, noaptea asta a fost o noapte nebuna, nebuna de tot! Rezultatul: cateva ore de zbantuiala pe muzica buna, miroseam precum un manunchi de tigari aprinse si stinse (credeti-ma, put ingrozitor tigarile alea) si... am descoperit o prietena!!

Acum stau cu laptopul in brate si cu picioarele pe perete, poate, poate nu m-or mai durea in halul asta, ingurgitez mandarine (mda, nu erau portoale!) si ma gandesc ca vine Craciunul!

Se aude: Alina, gandesti prea mult! Baga-te la somn ca pana la Craciun, maine vine o zi de munca!

Bine, va povestesc maine de ce urasc fumatul, si asta pe cuvantul meu de fosta fumatoare! Iar Craciunul, sper sa treaca cat mai repede!

Niciun comentariu: