duminică, 26 aprilie 2009

Pentru EL..

Pentru EL vorbele sunt de prisos.. nu își au locul.. Pentru EL există doar gesturi, gânduri, bucurii și tristeți, râsete în hohot și lacrimi, iubire și ură, toate amestecate, formând un cockteil ce mă îmbată și mă ține în al 9-lea cer, pentru ca apoi să mă coboare în cele mai adânci tenebre ale iadului.. Și stau acolo știind că iar mă va urca in al 9-lea cer.. Acum se anunță o cazare gratis în al 9-lea cer.. și se anunță și de durată..

Pentru El.. O promisiune..o ultimă călătorie..nu va fi amăgire.. ci doar fericire.. Iar El citește și înțelege ce așteptări a ridicat în sufletul EI..știe că nu poate să se mai plimbe cu Ea de mână prin iad, știe că locul lor nu e acolo..

De ce mă iubești?..
„ pentru că ai știut să mă susții..pentru că mă iubesti, pentru că știi cum să mă ții în brațe..pentru că știi să mă faci să sufăr și să apreciez momentele de fericire..pentru că mă săruți pe frunte și mă faci să mă simt copil..pentru că mă faci să tremur în brațele tale..pentru că mă iei de mână când mi-e teama..pentru că mă strângi în brate când mi-e frig..pentru că... ”

Fără regrete Alina..fără regrete