marți, 16 februarie 2010

2005...2010...2015

Tocmai ce am terminat de rezolvat 3 teme care imi conditionau participarea la un curs optional. Imi place ideea aceasta...Vrei sa participi la cursul acesta? Hai va vedem daca esti apt pentru a participa sau nu..

Pe langa faptul ca in termen de 24h a trebuit sa fac 3 teme (1:Scrisoare de prezentare:Eu in 2005,Eu in 2010, Eu in 2015; 2: Definitie a relatiilor publice comnentata si 3: Scrisoare de motivatie- De ce vreau sa particip la acest curs? De ce sunt apta/merit sa particip la acest curs? )pot spune cu mana pe inima ca m-a ajutat sa ma analizez si sa vad ce am fost, ce sunt si unde vreau sa ajung..

Va postez scrisoarea de prezentare....

Dragă doamnă Dorina Guţu,
Nu mă cunoaşteţi, m-aţi văzut de două ori, dar abia acum pot spune că aveţi posibilitatea să aflaţi câteva lucruri despre studentul din anul III, grupa 2, Alina Bădură.

Alina Bădură în 2005
Vârsta: 16 ani
Porecla: Bădurică
Deţineam multe vise și întotdeauna aveam la purtător multă ambiţie

O zi obişnuită din viaţa mea din acea perioadă începea cu trezirea la ora 6, rutina de dimineaţă şi îmbrăcat în grabă, micul dejun nu îl mai iau de când eram la grădiniţă aşa că aveam timp în plus pentru a mă dezmetici. Îmi luam ghiozdanul în spate și fugeam să prind microbuzul. Locuiam în oraşul Mărăşeşti şi învăţăm în oraşul Focşani, la Liceul Pedagogic „Spiru Haret”, specializarea Istorie- ştiinţe sociale, la o distantă de 25 de km.
Ajungeam la liceu, îmi ceream scuze dacă întârziam pentru că se mai întâmpla acest lucru datorită drumului, mă „furişam” sub ochii tuturor colegilor pe scaunul din prima bancă și încercam să recuperez cele predate de la colega de bancă.
În prima pauză îmi aşezam geaca în cuier şi respiram. Aşa începea ziua. Aşteptam cu nerăbdare ora sau orele de istorie de pe ziua respectivă pentru că îmi adoram profesorul. Fiind la specializarea Istorie- ştiinţe sociale, aveam 8 ore de istorie pe săptămână, incluzând opţionalele.
În jur de ora 14 terminam orele și dacă nu rămâneam cu colegii de proiecte prin cine ştie ce clasă pentru a „pune tara la cale” cu puterile şi speranţele unor copii de 16 ani, fugeam să prind microbuzul „de fix”, cum îi spuneam eu, mă îndreptam spre casă, mâncam, râdeam cu bunica, pentru că a fost şi este încă o femeie foarte veselă, vedeam ce am de pregătit pentru a doua zi, ieșeam cu prietenii și niciodată nu adormeam înainte de ora 12 noaptea.
A doua zi suna ceasul la 6...
Anul 2005 a fost un an greu pentru mine. Eram în clasa a X-a, familia mea se mutase în afara ţării, iar eu am refuzat să plec cu ei. Mi-a plăcut Italia, dar doar ca să o vizitez, nu ca să locuiesc acolo. Am rămas cu bunica şi am devenit fiecare stâlp de susţinere pentru cealaltă. Şi acum sunt surprinsă de faptul că mama mi-a respectat alegerile făcute şi m-a susţinut întotdeauna, indiferent de alegerea făcută.
Eram implicată în diferite voluntariate şi mereu impulsionată de către profesorul de istorie, cel care s-a implicat foarte mult în formarea mea. Dacă astăzi sau mâine voi fi cineva, îi datorez mult din acest lucru doamnei Căinap.
Pe atunci vroiam să dau la Facultatea de Ştiinţe Politice sau la Drept.

Alina Bădură în 2010
Vârsta: 21 ani
Porecla: Pingu`
Deţin multe vise, am multe reuşite și întotdeauna am la purtător multă ambiţie și un zâmbet larg.

Da, vroiam la Ştiinţe Politice sau la Drept, dar am ajuns la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, şi dacă ar fi să o iau iar de la capăt, în mod clar tot la această facultate aş da admiterea. Habar nu aveam ce presupune această facultate, dar i-am descoperit părţile bune şi rele de-a timpul anilor.
Sunt anul III şi între timp nu am mai avut timp să particip la prea multe proiecte extraşcolare aşa cum făceam în liceu. Mă întreţin singură de un an jumătate şi sunt foarte mândră de acest lucru. Locuiesc la cămin deja de doi ani şi pot să declar că viaţa la cămin este extraordinară, te formează altfel, te învaţă să îi respecţi pe cei din jur, să ştii să împărţi spaţiul, să renunţi la mofturile şi mâncarea de acasă, te maturizează.
Anul 2010 m-a găsit la petrecerea dintre ani în casa bunicii, cu alţi 10 colegi de facultate. Eram costumaţi şi ne distrăm, ne băteam cu zăpadă şi cu şampanie. Nu ştiu dacă proiectele de grup realizatea în timpul facultăţii sau efectiv faptul că ne-am potrivit la caracter ne-a apropiat aşa mult, dar am rămas uniţi de-a lungul celor 2 ani şi jumătate.
Tot în ceea ce priveşte facultatea, deja trebuie să predau până vineri, 19 februarie, primul capitol din lucrarea de licenţă. Tema este Noile media şi rolul lor în gestionarea crizelor de imagine a liderilor politici.
Mi-am dezvoltat de-a lungul anilor capacitatea de a lucra în echipă, de a lucra sub stres şi cu termene limită, de a lucra noaptea şi de a avea o satisfacţie maximă atunci când totul se termină cu bine.
De asemenea, până în iunie trebuie să îmi completez dosarul pentru admiterea la masterat şi să susţin examenul de certificare lingvistică, pentru că voi studia în afara ţării. 2010 va fi un an tumultos, greu, dar alegerile făcute în acest an îmi vor marca viitorul, atât profesional, cât şi personal.

Alina Bădură în 2015
Vârsta: 26 ani
Porecla...sper să rămână Pingu
La purtător ambiţie, reușite profesionale și puterea de a trece peste obstacole datorită experienţelor anterioare.

Da, în 2015 voi fi absolventă a Universităţii Concordia din Canada, a masteratului Antropologie socială şi culturală şi voi fi la începutul carierei mele de consultant sau mediator intercultural. Vreau să lucrez în diplomaţie, ştiu că îmi va fi greu, dar voi reuşi pentru că nu am fost şi clar nu voi fi vreodată genul de persoană care să renunţe la visul său. De asemenea, în 2015 voi studia în cadrul Institutului Român de Diplomaţie.
Vreau să lucrez în România sau pentru România pentru că nu mă văd locuind în altă tară, şi nu, nu e vorba de patriotism, dar consider că la rândul meu pot învăţa pe alţii în ţara mea câte ceva din cele însuşite de-a lungul anilor.
Până în 2015 voi învăţa multe şi voi mai avea încă multe de învăţat şi din 2015 înainte.
Am zis!


Cu stimă,
Alina Bădură

PS: Acest exerciţiu a ceea ce am fost, ceea ce sunt şi a ceea ce voi deveni m-a făcut să realizez că am evoluat foarte mult de la copilul plin de vise în vârstă de 16 ani şi că până la urmă sunt mai ambiţioasă decât credeam. Vă mulţumesc.




...si scrisoarea de motivatie...

Nume: Bădură Alină
Adresa: Bucureşti
Telefon: 0743xxxxxx
e-mail: alina_badura@yahoo.com

Doamnei Conf. Univ. Dr. Dorina Guţu,
Titularul cursului de Relaţii publice în context internaţional
Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice

Vă solicit atenţia în legătură cu participarea la cursul Relaţii publice în context internaţional, participare condiţionată de îndeplinirea cerinţelor făcute publice de către dumneavoastră în cadrul primului curs, susţinut în seara zilei de luni, 15 februarie 2010.
În calitate de student în anul III, grupa 2 al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice sunt atrasă de perspectivele de dezvoltare profesională oferite de acest curs. Mai jos, voi răspunde întrebărilor înaintate de dumneavoastră.
De ce vreau să particip la acest curs?
Vreau să particip la acest curs pentru că am nevoie de informaţiile referitoare la activitatea de relaţii publice în context internaţional, pentru că aplic la un masterat ce implică medierea interculturală şi pentru că aceste informaţii reprezintă baza viitoarei mele profesii de mediator intercultural.
Ştiu din experienţa colegilor mai mari că profesorul este foarte organizat şi corect, poate dur uneori, dar tocmai acestea sunt motivele pentru care voi avea o satisfacţie a celor însuşite în urmă acestui curs.
De ce merit să particip la acest curs?
De ce nu? Locuiesc într-o tară democratică, unde nu se fac discriminări privind etnia, religia sau sexul, iar dreptul la educaţie este susţinut prin lege.
Îmi respect termenele limită, nu plagiez, temele mele sunt întotdeauna bine argumentate şi la obiect, cu idei originale atât cât îmi permite subiectul propus, vreau să învăţ cât mai multe şi voi fi prezentă la cursuri şi seminarii.
În speranţa că v-am trezit interesul, vă mulţumesc pentru timpul acordat lecturii acestor rânduri şi abia aştept să particip la prelegerile dumneavoastră.

Cu mulţumiri şi consideraţie,
Bădură Alina




Acum astept sa vad daca sunt sau nu apta pentru a participa la acest curs...duminica aflu..

Later edit:

Hey, se pare ca merit sa particip la acest curs. De acum incepe greul si dau de dracu..

Niciun comentariu: