luni, 8 februarie 2010

Va multumim ca ati apelat...

...CFR - serviciul de calatori. Apelul este taxabil. Țâr..Țâr..Țârrrr..

Si Țârul e taxabil..ca de vorbit nu am vorbit..

Vremea in Romania tot timpul ne surprinde. Cu asta m-am obisnuit. M-am obisnuit pana si cu singurul accelerat care are in compartimet 8 locuri in loc de 6. M-am obisnuit pana si cu nasul care iti spune „Ah, ati luat bilet domnisoara?” pentru ca apoi sa observi ca esti singura din compartiment care a cumparat bilet..

Am incercat toata ziua sa sun la 0219521..se auzea numai tonul de ocupat. Intuitia mi-a dictat sa sun seara, pentru ca sigur e mai liber.
Ma uit la numarul trenului si la ora pentru ca nu vreau sa o enervez pe duduia de la capatul firului si sa o pun pe ea sa caute, formez si sper sa aflu cat mai repede daca maine pot sa ajung acasa sau ma cazeaza cfr in tren pe moca...

Cum ziceam, formez. Suna. Intra un robot cu o voce de dama acra, imi multumeste ca ii sun (=))..) si imi spune ca apelul e taxabil. Mi se pare firesc..

Apoi stau si astept sa raspunda cineva care sa imi rezolve dilemele existentale...si suna...si suna...si suna...
Hm, ceva nu e in regula...si suna..si suna..

Sublim. Acum inteleg de ce mi-au multumit ca i-am sunat. Eu sun, platesc, la ei suna telefonul, se uita la el...eu platesc...suna telefonul..eu platesc...ei imi multumesc..

Intotdeauna am apreciat persoanele care au reusit sa ma pacaleasca..acum apreciez si organizatiile, respectiv cfr-ul..


PS: O sa sun si pe la 3-4 noaptea si sper sa ii trezesc din somn. Ce naiba, macar sa am o satisfactie pentru centii consumati.

Niciun comentariu: