vineri, 4 iunie 2010

La 4 ani...

... imi doream o zi in care sa ma odihnesc. O zi ca oricare alta in care sa nu merg la munca, sa nu incerc sa organizez nimic, sa stau efectiv. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, s-a dovedit o alta zi agitata, care a inceput cu ora 22:00 din ziua precedenta si nu s-a sfarsit nici acum, cu toate ca sarbatorirea a 2+2 ani a trecut. Se va sfarsi cam pe duminica seara.

Multumesc tuturor celor care nu numai ca nu au uitat ca mai intineresc, dar s-au dovedit si foarte creativi in urari. E mai bine ca nu erati langa mine cand citeam majoritatea urarilor.

Si multumesc celui/celor care a/au trimis buchetul de flori. Nu stiu de la cine e, banuiesc ca are autor colectiv, sunt exact florile care imi plac si am varsat apa lor din greseala deja de 2 ori. Tipic mie!

Sa ne vedem veseli duminica, pentru ca mai avem nevoie si de iarba!

4 comentarii:

Georgiana Bichir spunea...

Inseamna ca te-a tot "pomenit" curierul daca ai varsat apa... :P

Alina Badura spunea...

Hm...Curierul sunteti voi, asta imi spune intuitia mea! Aflu eu maine :D

Georgiana Bichir spunea...

Rece, rece :P

Alina Badura spunea...

Ce rece, rece.Intuitia mea nu a dat gres nici de asta data :P.. Da, ati stiut bine ca ador florile de camp :)