luni, 7 iunie 2010

Va multumesc!

3 ani din viata mea in imagini, rupti cu grija intr-un puzzle...Amintiri, experiente, impreuna la bine si la rau.. Si asa cum spuneati si voi, cuvintele si urarile nu isi mai au locul, de bine ne-am mai zis si de rau ne uram in fiecare zi :P.. Ca sa stiti, am refacut puzzle-ul de una singura!

Am purtat cu mandrie budigaii aia..gogosari..sau ce sunt..si i-am purtat cu mandrie pentru ca pe ei ati scris urarile voastre, de bine si de rau..am primit suturile in fund pentru ca stiu ca sunt un pas inainte si pentru ca erau date de voi..am trecut prin toate poruncile si v-am lasat sa va razbunati pe mine pentru toate prin cate v-am pus sa treceti de-a lungul timpului.. Si v-as mai fi lasat pentru ca aveti ocazii de astea destul de rar!

Am primit lucruri pe care mi le doream de mult, altele care au fost cumparate cu strangere de inima pentru ca sunt superbe, altele luate la misto..unele foarte finute. Am apreciat pana si faptul ca m-ati pus sa-mi caut cadoul prin boscheti si ca in iubirea voastra infinita m-ati aruncat in boscheti. Ca ati personalizat baloanele cu mesaje..din suflet..
Sunteti nebuni dragii mei, sunteti sariti de pe sina normalitatii si ati luat-o pe aratura de mult, iar mie imi place la nebunie sa imi iau campii cu voi!

Acum ma uit la florile ce stau pe masa si sunt inca foarte proaspete, se vede ca au fost luate din inima pentru ca inca se tin bine! Inca sunt uimita de cat v-ati chinuit pentru ca, sincer, nu meritam atat (si stiti bine ca nu sunt modesta din fire). Sunt un pui de drac si stiu asta, sunt dezorganizata si s-a vazut clar si v-am dus sa fiti hrana pentru tantari!

Multumesc prietenilor, mai vechi sau mai noi. Sa ne vedem peste cativa anisori si sa ne bucuram de aceste experiente, sa le punem in cufarul cu amintiri si sa nu folositi imaginile ca santaj! Va multumesc pentru tot asa cum stiu eu mai bine si sper ca va scarpinati si voi de zor precum o fac eu!

2 comentarii:

Roxana Baesu spunea...

Imi vine sa plang:(

Alina Badura spunea...

De ce? Ca nu a fost nimic de plans, garantat! Ba chiar s-a ras isteric la un moment dat, si persoana in cauza nu e mandra de acest lucru. :D