vineri, 25 iunie 2010

Ha....Ya!

Ar trebui sa fiu fericita, dar nu pot! Victoria are un gust amar asa!

Credeam ca sunt prea ocupata ca sa mai iau lectii de la viata in ultima perioada, ca stiu destule, ce sa ma mai invete? Eh, dar lectiile de viata te lovesc atunci cand te astepti cel mai putin, oamenii se prefac din ce in ce mai mult, altii ti se pun pe tava si tu nu stii cum sa reactionezi ca nah, nu ai talente de ospatar si daca o sa scapi tava? Si de ce ti se pun pe tava? De ce?

Abia acum mi-am invatat lectia de viata cu care imi era datoare perioada celor 3 ani de facultate, abia acum am deschis ochii si am vazut totul mult mai clar, abia acum am simtit gustul de bitter al victoriei si am simtit dulceata siroaielor sarate!

Nu stiu ce o sa fie maine, si cu atat mai putin ce o sa fie peste zeci de ani! Poate o sa uit ca unii oameni chiar merita, iar daca o sa uit vreodata asta inseamna ca sunt un om de nimic, fara coloana vertebrala, iar daca nu o sa uit inseamna ca mi-am invatat lectia bine, ca m-ai invatat lectia bine...

Da, viata e o lupta dar e de datoria noastra sa ne luam la tranta cu ea, ce mama ma-sii! Stii tu, tot raul e spre bine!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ti se pare doar tie ca ti se pun pe tava... sincer acum, ce ar avea de castigat "cineva" daca ti se pune tie pe tava sau daca se preface? crezi ca "cineva" are vreun interes anume? viata e plina de enigme, iar comportamentul unor oameni poate fi incadrat aici... eu zic sa te gandesti bine si sa pui totul in balanta si o sa vezi, daca nu acum, atunci peste cativa ani, tot ce s-a intamplat in acesti ani cu alti ochi... chiar sper...

Alina Badura spunea...

Postul ii e dedicat unei persoane speciale..singura care stie de ce rade la „Ha ya”..restul o inteleg gresit pentru ca nu stiu la ce sa se raporteze.

Alina Badura spunea...

Ah, si prefacutii sunt altii!

Suflet naiv spunea...

Lectiile de viata le invatam mereu

Alina Badura spunea...

Dap, ai dreptate Suflet naiv. Si uite ce cred eu: cu cat te astepti mai putin, cu atat te loveste mai rau si iti aplica o lectie de neuitat!