marți, 6 iulie 2010

Happy feeling!

Draga mea, multumesc pentru aceste randuri. Stii ca nu renunt la visele mele oricat de rau m-ar tranti si m-ar busi viata asta nebuna!
Si pentru ca toti suntem tentati la un moment dat al vietii sa renuntam la vise, va dedic versurile lui Radu Gyr cu aceeasi sinceritate si prietenie cu care mi-au fost dedicate si mie.

Îndemn la luptă

Radu Gyr

Nu dor nici
luptele pierdute,
nici ranile din
piept nu dor,
cum dor acele
brate slute
care să lupte nu
mai vor.

Cat inima în
piept iti canta
ce-nseamna-n
lupta-un brat rapus?

Ce-ti pasa-n colb
de-o spada franta
când te ridici
cu-n steag, mai sus?

Infrant nu esti
atunci când sangeri,
nici ochii când
în lacrimi ti-s.

Adevaratele infrangeri,
sunt renuntarile la vis.


Nu renuntati la visele voastre, luptati pentru ele cu tot ce aveti in dotare, dar nu calcati pe cadavre sau pe principii in lupta voastra!

6 comentarii:

Lory spunea...

Superba poezie...frumoase idei:)

Alina Badura spunea...

Asa, lauda de sine...:)) La tine miroase-a bine! :P

Lory spunea...

nu pe mine ma laud, ci poezia...

Alina Badura spunea...

eu am laudat si persoana care a gasit aceste versuri :) Merita!

Lory spunea...

(aplauze, sala se ridica in picioare),...eu: multumesc, multumesc:)

Alina Badura spunea...

=)) Asa te vreau, ce atata modestie..Bis bis!