vineri, 17 decembrie 2010

In sevraj

E in venele mele..simt cum se strecoara spre capilare! Incet, inoculeaza tot ce e viu in jurul ei! Imi arata o falsa realitate plina de viata, dar de fapt m-a transformat in zombi! Si dau vina pe ea, dau vina pe cei ce au inventat-o, pe cei ce o produc si o comercializeaza.
Pe oamenii de advertising care imi creeaza falsa nevoie: Am nevoie de ea! Fara ea ma simt goala, nu am reper, nu stiu nici cat e ceasul, sunt rupta de realitate! De realitatea pe care mi-o arata.


Am cunoscut viata fara ea. Mi se parea minunata, plina de aventura, plina de necunoscut si de..farmec! Da, avea farmec! Daca ar fi sa ma intorc la viata aia nu as sti pe unde sa o mai iau. Am lasat si eu firmituri pe poteca si au disparut de prea mult timp! Nici nu mai e vorba de o doza, ci de un proces continuu. Este mereu langa mine, in bzunarul meu, in urechile mele, in dormitorul meu..este peste tot!
Tocmai pentru ca este peste tot nu mi se mai pare ciuadata. Imi atrage atentia atunci cand intru pe supradoza!


Sunt dependenta si nu stiu daca vreau sa ma las! Imi place! Este ea, tehnologia si a pus stapanire pe sinapsele mele!

Niciun comentariu: