marți, 21 decembrie 2010

Niste gaz cu ranza de nuc, te rog!

Toata lumea are probleme! Toti, fie ei bogati sau saraci, singuri sau cu familie, fete sau baieti, la 14 sau la 80 de ani...toti, dar absolut toti au probleme! Nu exista probleme mai mici sau mai mari, mai grave sau mai inofensive decat altele. Fiecare ne percepem problemele ca fiind tragedii, bolile ca fiind incurabile, iar iubirile si despartirile ca fiind un capat de tara!

Nu sunt, asa ca treci peste ele! Get used to it or die trying!

Gazul lampand, caci la el o sa fac referire in randurile de mai hos, trateaza orice. Renumitul gaz cu ranza de nuc al bunicii mi-a vindecat reumatismul din copilarie, caci dupa ce stai ore intregi cu picioarele in zapada si cu fundul prin nameti capeti niste dureri babesti. As vrea ca buni sa imi poata inventa leac si pentru loviturile vietii asa cum stia sa ma trateze de amigdale inflamate. Cred ca si ea ar vrea, dar nu poate.

V-as da si voua din leacul meu. Ti-as da si tie care suferi fizic, ti-as da si tie daca as sti ca iti lipeste inima...si chiar ti-as da si tie daca as sti ca te face sa zambesti si sa uiti macar un clipa de rele.

Acum, in momentul asta nu am probleme. Bine, recunosc! Am, dar nu grave. Oricum nu mai vad problemele atat de grave pe cat sunt de prea mult timp. M-am invatat sa imi iau problemele in bascalie. Dar o sa am, stiu sigur ca o sa am probleme „problematice”. Este inevitabil pentru ca tot din carne si oase sunt si eu. Si nu stiu sa cer ajutorul, deci daca o voi face, inseamna ca e de rau. Si cand o voi face, tu, daca ai avea un strop de licoare magica, mi-ai da sa imi alin ranile?

Niciun comentariu: