miercuri, 7 aprilie 2010

Despodobesc bradul de Paste..

Ma duc sa despodobesc bradul..da, stiu ca e 7 aprilie, ca tocmai a trecut Pastele, dar eu ma duc sa despodobesc bradul.. Da, e hilar, dar numai o Alinutza veritabila putea sa despodobeasca bradul de Paste
Atat de mult timp a trecut de cand nu am mai fost acasa.

Ma duc sa imi incurajez bunica pentru operatia de maine, sa zugravesc peretii care arata cata distractie a fost la Revelion si cat de periculoase pot fi Twister-ul, vinul fiert si rasul.. Sa stau la soare in curte si sa imi vad copacii infloriti, sa scriu la licenta pentru ca se pare ca inspiratia de Bucuresti nu imi prieste, sa ma rup de tehnologie, sa imi continuii transformarea (si aici doar putini stiu ca mi-a cam picat fata in ultima perioada), sa reintalnesc copilul zurlubatic de care va vorbeam Pastele trecut...

Ma duc sa plantez, insamantez...pentru ca la toamna sa culeg roadele.. Aceasta perioada este perioada definitorie pentru roadele culese in aceasta toamna...si la propriu si la figurat...

Hey, plus ca imi pregatesc sufleteste pe Buni pentru urmatoarea petrecere a carei gazda va fi..

Este o zi insorita, frumoasa, este o perioada perfecta tocmai prin imperfectiunile sale..

Niciun comentariu: