marți, 27 aprilie 2010

Noi romanii vorbeste bine româneste

Mda...

„-Bună ziua, ma scuzati, cheia de la spalatorie e la dumneavoastra?
-Nu merge masinile. Maine cand vin Costica..”

„Copiii este cuminti mama, si asa este si fratii tai.”

Astea le-am auzit ieri...dar am auzit mii astfel de lectii de gramatica. Cand am poposit pe meleagurile lui Bucur, ma busea rasul si ma gandeam la Vanghelie. Mi se parea extrem de distractiv si a fost motivul pentru care am renuntat in a-mi mai corecta apropiatii cand greseau. Mda, eram a dracu de perfectionista in ceea ce priveste exprimarea corecta.

Apoi, cam dupa un an, nu mai radeam. Incepeam sa ma ingrijorez si sa ma minunez cand oameni la costum vorbesc ca si cum ar lucra la sapa.

Acum, imi vine sa plang.

Maine ce sa mai fac?

Niciun comentariu: