luni, 25 aprilie 2011

Unde dragoste nu e...nimic nu e!

Este foarte greu sa vorbesti despre persoanele la care tii cu adevarat!

Ti-e teama sa spui ce nu trebuie, sa nu dai din casa. Ti-e teama ca tu ii vezi intr-un fel in care doar putine persoane ii vad. Vrei sa ii faci sa rada, vrei sa citeasca si ceilalti si sa inteleaga perfect ceea ce ai vrut sa spui! Vrei atat de multe, incat de fapt iti pui o bariera si cand trebuie sa scrii, nu mai poti pentru ca ideile geniale au fugit, s-au inhibat! Asta pentru ca ideile tacanite nu isi au locul, iar prea serios nu am putut scrie niciodata.
Un lucru il stiu sigur: sunt deosebiti! Cum adica cine? Liviu si Simona! :)

Chiar de la inceput, de cand i-am cunoscut acum patru ani, i-am cunoscut ca un cuplu, ca un intreg. Ei sunt Liviu si Simona! Si acum ghiciti ce? Se casatoresc!


Cand ma gandesc la ei doi ca la un cuplu, melodia care ii reprezinta este: „Unde dragoste nu e, nimic nu e!”, iar cand ma gandesc la ei ca prieteni, „Noi nu suntem normali!”. Si nu, nu sunt normali, nu sunt ca toti ceilalti. Pentru mine sunt acei oameni pe care ii intalnesti foarte rar sau deloc in viata: sunt prieteni. Nu amici, nu cunostinte, ci prieteni adevarati! Acei oameni pe care ii poti trezi la 4 dimineata sa le ceri ajutorul, acei oameni pentru care te trezesti la 4 dimineata. Acei oameni care iti spun adevarul indiferent de consecinte, carora le poti spune adevarul! Oamenii cu care poti sa plangi, sa razi, sa lucrezi, sa te distrezi, sa imparti aceeasi portie de mancare sau sa te iei la bataie. Si, ceea ce este cel mai important, sunt doua persoane care se iubesc, completeaza si sprijina cum rar am vazut!

Sunt unici, credeti-ma, si acum devin o familie! Ce as putea sa le urez? Sa nu aiba probleme? As fi ipocrita, pentru ca asa ceva nu exista! Le doresc sa invete sa treaca peste probleme repede, sa se sprijine, sa-si fie alaturi si atunci cand le este foarte greu, sa nu le pese de rautatile din jurul lor, sa riste, sa se iubeasca, sa se respecte si bineinteles… sa ma cunune! :)


PS1: Nu i-am placut la inceput, dar uite asa ne invata viata ca aparentele insala!
PS2: Chiar nu m-am putut abtine sa nu pun poza asta! :)


3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna! sunt Naşica...,iar cele de mai jos, le-am scris inspirandu-ma din schimul de mailuri, cu acordul lui ” naşu Cezarica”!
Inceputul povestirii: sambata, 11.12.2010 cu propunerea...”neoficiala”, asa cum avea sa o numeasca mai tarziu Simona.
Ce am simtit...
Draga Loredana,
Vroiam sa ma asigur ca totul este ok dupa intalnirea de sambata. Imi pare rau daca v-am creat altfel de emotii, doar ca as fi vrut sa va fac aceasta invitatie sub o alta forma. Intr-adevar, dorinta mea cea mare este sa-mi fiti nasi la nunta ce va avea loc anul viitor, pe 9 iulie. M-am tot gandit inainte sa iau aceasta hotarare. Am realizat ca sunteti o familie frumoasa, unita si ca acesta este modelul de nasi pe care mi-l doresc. [...] In caz de refuz, nu este nici o suparare.
Auzi…sa refuz…si eu care nici nu stiam daca sa-i spun, sau nu lui nasu Cezarica ca nu cumva totul sa fi fost o gluma si sa se razgandeasca…EA (pe EL nici nu-l cunosteam).
Dupa ce i-am povestit pe scurt lui Cezar si i-am lasat onoarea sa-i dea raspunsul, am transmis replay la mailul de mai sus:
Draga Simona,
Iti aduci aminte cand iti spuneam ca-mi esti tare draga si mi-ar place sa fi copilul meu...uite ca Dumnezeu m-a ascultat si mi-a dat gemeni...si unde pui ca sunt fata si baiat!
[...]suntem foarte onorati si incantati de propunerea voastra; totodata va multumim pentru vorbele frumoase din mail[...]
acum, Multumim Bunului DUMNEZEU pentru vestea primita si va uram casa de piatra si felicitari pentru hotararea luata. Sa fie o alegere facuta intr-un ceas bun si va mai uram din tot sufletul, ca dragostea voastra sa se transforme intr-un respect reciproc.
In asta consta si reteta noastra: incredere si respect in loc de legume si carne iar orgoliu, gelozie, etc....de ambele parti cat sare si piper in mancare...iar noi mancam mai dietetic....mai multe condimente vin de la copii ca sa ma intelegi ce spun....dar fara ele mancarea ar fi fada...vb lui Razvan caruia ii place sa manance mai condimentat...” ASTA-I VIATA N-AI CE FACE! ” .
[...] si copilutzii sunt f.incantati si fericiti. Diana, dupa ce ai plecat a inceput sa planga... e o figura ce sa mai.... oricum ea reprezinta happy end-ul sau bomboana de pe tort a relatiei noastre, iar Razvan... ciocolata (uneori amara...alteori cu lapte si miere)[...]
A urmat intalnirea ”oficiala”:
pariuri...o fi blond? roscat?.. o fi cu fite?, mai mic? mai mare?...
A fost super...rasete si voie buna...l-am cunosct si pe ”finu”...SUPER BAIAT... Lucica!
La mailul cu ideile despre nunta...
[...]” pajistea , foisorul alb pe care il vom avea la cununia religioasa, jobene, papioane mari pentru scaune si bicicletele pe post de suport pentru flori, karaoke, si alte surprize [...]”am trimis raspuns :
[...] E super tare tot![...] asa cum te stiu eu pe tine de constincioasa si super tipicara...m-as mira sa-ti scape ceva. TOTUL VA FI PERFECT!
Au mai urmat multe alte mailuri...pledoarii intregi despre toaleta mirilor, nasilor, locatie, tema nuntii, etc... la care nasu Cezarica era trecut in CC dar tacea malc...dar iata: pe 27 ianuarie 2011 a transmis primul mail...
Buna,
Te rog sa asculti cu atentie attach-ul.
http://www.youtube.com/watch?v=qqu337CG7I0
Cezar
Ce-o fi zis...se pare ca treaba-i serioasa...trebui sa ma pun pe economii! Iar cine a crezut ca este o gluma...ei bine, va garantez ca nu este! Pe 9 iulie totul va fi live...pentru cine doreste sa participe.
Cine sunt mirii?...Simona spunea:
Cat despre bunatatea mea, nu stiu daca e chiar asa...ma straduiesc sa fac lucrurile cat mai corect. In ceea ce il priveste pe Liviu il consider omul meu pentru toata rabdarea de care da dovada si pentru faptul ca e cam singura persoana care ma sustine sa fac tot ceea ce consider ca m-ar face fericita
SUPER BAIAT_SUPER FATA!...sper ca trecerea anilor si incercarile vietii, sa nu va schimbe sufletele!
Iar noi ne dorim SA AJUNGEM...
[...]nasii pe care ni-i doream: asa cum ni i-am imaginat sau am sperat sa-i avem [...]
...SA NU VA DEZAMAGIM!

Alina Badura spunea...

Aici una din don`soarele de onoare!

SUPER MIRI, SUPER NASI! :)

Rar nasi care sa se implice atat! Felicitari pentru ca deveniti parintii spirituali ai acestor copii si sa ne distram pe masura pe 9 Iulie!

Simona spunea...

Multumim tuturor apropiatilor pentru sustinere si in special nasilor care sunt cu adevarat niste oameni minunati. Sa ne vedem cu voie buna si putina... bautura pe 9 iulie 2011!