luni, 24 mai 2010

Varaaaaaaaaa

Vine vara frate...sa vina, sa ma parleasca soarele, sa duhneasca a transpiratie in Ratb, sa racesc cand intru in curentul de la metrou, sa imi transform hainele albe atat de dragi mie in gri la doar 2 ore de la imbracare..sa vina vara...

Sa dau licenta pe care nici nu am terminat-o, sa zic, da, asta e ultimul examen din facultate, sa zic da, am facut 22 de ani..sa vina vara!

Sa scap de oamenii falsi, sa dau de altii, sa ma trezesc la 7 dimineata pentru ca imi bate prea tare soarele in geam, sa ma plimb la 1 noaptea prin Herastrau..Sa vina vara!

E simplu, vreau vara, soare, sandale, fuste, sa invat sa inot, cer senin.. Sa imi parlesc talpile pe nisipul fierbinte si sa mi le racoresc in valurile agitate! Mai simplu de atat ce poate fi, zi si tu?

Si pentru ca nu exista adevarat spirit estival fara Vama, uitati ce melodie imi rasuna zi si noapte prin creieras..

„M-am saturat de patul meu de-acasa...
Cearceafurile nu imi mai zambesc...
Aceleasi haine zac tacut pe masa...
Si parca-mi spun ca nici nu mai traiesc
Si-atunci ies afara,
E vant si este vara
Si ceru-mi spune: " Fugi, ca eu platesc!" .... Tra la la la la...”

6 comentarii:

Violet spunea...

si eu vreau sa vina vara...

Alina Badura spunea...

Si o sa vina Violet, o sa vina doar de dragul nostru...;))

Georgiana Bichir spunea...

Uoff... mai e un pic... vine si vara mult-asteptata..dar mai ales terminam facultatea! Yey! :)

Alina Badura spunea...

Da, terminam facultatea si intram in alte aventuri! Daca ar fi sa iau de la capat facultatea, tot cu voi nebunilor ar vrea sa imi petrec 3 ani!

Georgiana Bichir spunea...

Acum, la final, imi vin in minte numai momentele frumoase din facultate...si din fericire, sunt atat de multe :) avem ce povesti la nepoti....
Apropo: La Multi Ani!!!!!!!!!!!!!!!

Alina Badura spunea...

Nepotii? Asta inseamna ca intai trebuie sa facem copii? Auci! Sar`mana de urari! La cate urari am primit, ma bucur ca ziua mea e doar o data pe an si tine doar o zi. Pentru prima data le sunt recunoscatori parintilor ca nu mi-au pus si nume de sfant ;))