joi, 13 mai 2010

EL sau EA?

Cine face primul pas? , ca bine ziceai B-ule

Parerea mea? Cine e mai tare de inima sau mai inconstient..

De exemplu, in cazul meu, am facut intotdeauna primul pas, probabil si datorita faptului ca am fost crescuta in ideea „femeia poate orice”. Si e chiar amuzant la inceput, crede-ma!
Inca de prin generala mi se spunea ca fetele sunt mai „fasnete” decat baietii, ca sunt mai curajoase. Si asa era! Daca baietii se faceau grena din cap pana in picioare cand „cereau prietenia” unei fete, eh, in schimb, fetele erau mai directe. Daca stau sa ma gandesc, primul baiat care a vrut sa iasa cu mine a primit un mare nu, si mai mult, mi-a declarat dupa ani de zile ca am fost singura fata careia i-a cerut „prietenia” si din cauza mea nu a mai abordat nicio fata, ci a asteptat sa fie el abordat. Si il cred pe cuvant pentru ca l-am abordat eu dupa ceva timp dupa ce il refuzasem si am fost impreuna mult timp. Deci, da, ai foarte mare dreptate ca baietii nu mai fac primul pas deoarece se tem de un refuz. Sau le e prea lene! Pentru unii refuzul nu e o scuza, ci un pretext.

Dar si reciproca e valabila.

Acum mi-am schimbat perceptia, face primul pas cine e mai inconstient, nu neaparat mai puternic sau mai fasnet! E acea persoana care zice: „Ei si ce poate sa se intample? Mai mult decat un „Nu” nu poate fi!”
Ah, si intre timp mi s-a cam acrit cu feminismul. Nu e atat de amuzant pe cat parea si daca o sa am vreodata o fata clar nu o sa o indoctrinez ca femeile pot face orice fac si barbatii, iar daca o sa am un baiat o sa il invat cum sa abordeze fetele, sa nu se lase afectat de refuzuri si sa le taxeze pe fetele rele, exact cum a fost si ma-sa!

Niciun comentariu: