duminică, 2 mai 2010

K.O.

B-ul imi zicea ca sunt emo! M-a busit rasul. Imi zicea ca o sa imi tund venele. El e mai plastic asa din fire si abordarea a fost hilara. Altii s-au ingrijorat serios. Doamne fereste, sunt mai sadica de felul meu si imi place sa traiesc viata asta, sa ma loveasca in plex pana nu ma mai vad si sa ii rad in fata. Sunt o Alinuta veritabila. Stiu ca se poarta filatul, dar nu as vrea sa le dau o alta forma venelor. Sunt mai conservatoare in ceea ce priveste frizura capilarelor mele.
Dar o sa mai scriu in stil bacovian, ca nah, sincer e o veche pasiune de a mea. Si vad ca fac si eu ceva bun, macar sperii lumea.

In schimb am auzit ca s-a mai aruncat unul la Romana. S-a facut K.O. de unul singur.Pana la urma e adevarat ca barbatii sunt mai lasi si mai slabi de inger decat fetele.Parca de parerea asta era si Durkheim.
S-a aruncat din cauza uneia. Of frate, la cate probleme sunt in viata, la cat de multi oameni sunt pe patul de moarte cu cine stie ce boli incurabile si ei chiar ar da orice pentru inca o zi de viata si tu sa te arunci pe parbrizul metroului? Si pentru ce, pentru una?

Sunt mii, milioane si crede-ma, nici una nu merita viata ta. Viata ta e a ta si numai a ta si te nasti cu datoria de a o trai pana la capat, cu bune si cu rele.

Asta a fost asa, ca sa linistesc lumea. Nu sunt in depresie (sper :))), ci doar surmenata si cu multe pe cap. Toata lumea are zile proaste, chiar toata lumea. Si da, mai am si eu o viata personala care se pare ca imi mai da cate un sut, dar in rest, nimic iesit din comun. Aceeasi fatuca in lupta ei pentru supravietuirea citadina.

Acum o sa ma intorc la licenta mea draga pentru ca un spân care imi vrea binele ma astepta sa ma rastigneasca pe altarul cunoasterii. Si ce-o sa ma rastigneasca, de-o sa ma ia, nu Doamne Doamne, ci tabara adversa!

Later edit: Ok, sunt nesimtita rau la oboseala. Decat sa ma injure toata lumea ma bag la somn!

Niciun comentariu: