joi, 6 mai 2010

Cum sa obtii masaj bucal in Guvern?

- Bai baieti, de ce ne-am adunat noi aici... Joi avem intalnire cu astia de la FMI si ne ia dracu daca nu aducem o solutie palpabila...ceva acolo bun de luat in mana.
Stiti, marea problema in Romania e ca avem salarii si pensii prea mari, deci, ca sa ne revenim si sa ii facem pe aia de la FMI sa aiba incredere ca le vom da banii aia multi pe care ei ni i-au dat...tre sa le spunem ca facem pe undeva reduceri. Si daca tot avem salarii si pensii prea mari, tre sa le reducem...

- Sefu, Sefu, pai ne scalpeaza aia cum l-au scalpat pe Motoc..daca inainte strigau „Capul lui Motoc vrem!”, acum or sa strige ca vor capul nostru, si asta inseamna ca ne vor scaunul, ne vor fonctiile...si sefu, nu stiu mata ce zici, dar mie tare drag imi e scaunul meu directoral cu tapiterie din piele si masaj bucal.

- Da, da, stiu ca e a dracu de bun scaunul ala, mai ales masajul bucal. Dar de asta ne-am adunat aici, sa gasim idei cum sa scadem salariile si pensiile si sa ne pastram si masajul bucal. Cineva? Idei?

Tacere..

Un glas slab al unui putoi la inceputul ascensiunii lui se aude din curul salii.
- Sefu, cu permisiunea matale, eu nu am ce scaun sa pierd pentru ca eu la munca stau pe un tamburel, dar daca va dau o idee misto pe care m-au invatat pe mine la facultate, imi dati si mie un scaun cu masaj bucal?

- Ia spune mai pispirica, si daca ideea ta e buna, iti dau scaunul meu cu masaj bucal. Are si istorie si pastreaza intact meniul zilei impregnat in tesatura lui. Mai bun ca al meu nu gasesti. Are un iz de putere.

- Pai, sefu...ce-ai zice mata sa anunti ca ridici TVA-ul cu 20 si ceva la suta?

- Auzi bai pispirica, tu sigur ti-ai propus sa ajungi sa meriti un scaun cu masaj bucal? Ca mie nu prea mi se pare...

- Sefu, Sefu, stai asa sa explice eu ce vreau sa faci matale. Anunti ca nu mai rezista tarisoara noastra draga decat daca ridici TVA-ul. Or sa sara de cur toti astia care au IMM-uri, si or sa sara pe buna dreptate ca asa ceva i-am omori. Si apoi mata, ca sa ii faci sa creada ca iti e mila de ei, le zici, bine mai, aveti dreptate, sa marim TVA-ul e grav, dar uite ce solutie am gasit. Mai reducem salariile si pensiile, ajutoarele sociale si somajul. E mai bine asa. E o situatie de mijloc. Si ei or sa zica ca da, si or sa zica si ca matale e bun la suflet si economist de top.

Ceilalti dau din cap si isi scutura gusile porcoase. Economistul de top zambeste tamp si putanul nostru obtine masajul bucal. Inca o poveste cu happy ending.

Intelegeti mariile voastre situatiunea in care ne scufundam?

Un comentariu:

Alina Badura spunea...

Pentru ca nu m-am putut abtine sa nu va arat si voua, ia uite cu ce mi-a inveselit ziua Lory:

„In peregrinarile sale prin satele patriei, Basescu vede o batrana inchinandu-se si batand matanii in fata unei troite cu Iisus rastignit.
Sigur pe dragostea netarmurita pe care i-o poarta poporul si oarecum contrariat, intreaba:
-Mamaie, de ce nu te-nchini mata mai degraba la iubitul presedinte al tarii?
Si raspunsul nu intarzie:
-Tare-as mai face-o, maica, daca l-as vedea si pe el rastignit!”