joi, 26 august 2010

Dor de Costica!

In acest moment am pe fata un zambet tamp. O sa imi fie foarte dor de Costica.

Contrar aparentelor, Costica nu exista ca persoana fizica. El nu este o persoana, ci o stare, un sentiment. Costica este suma prieteniei, a studentiei petrecute in camin, a glumelor, a insomniilor, a portiilor nocturne de ras.

Prin anul I de facultate cand am ascultat pentru prima data Costica, dormi? ii dadeam o alta insemnatate. Acum stiu bine ca au un alt inteles aceste cuvinte: „Costica, dormi?”

Au reprezentat modul in care s-a consolidat prietenia cu cele doua colege de camera. Cand ne bagam in pat, stingeam becurile si daca una dintre noi nu avea somn (de obicei eu), striga catre celelalte: „Costica, dormi?” Si astfel incepeam sa spunem glume si sa mai radem pret de ceva timp. Eventual ne dadeam jos din pat, aprindeam becul si mancam ciocolata.

Era ceva foarte simplu si totusi ne-a legat foarte mult. In nebunia din ultimele luni, fie nebunia proprie, fie a lor, cadeam late de oboseala si chiar uitasem de Costica. Asta pana aseara, cand Lory nu avea somn si dupa cateva minute de tacere spune tare: Costica, dormi?

Raspund: Nu!

Radem putin de situatie si adormim cu zambetul pe buze. O sa-mi fie dor de Costica si de zambetele produse de el. O sa-mi fie dor de camin si de prieteni, de lucrurile la comun si petrecerile in picioarele goale, de bataile cu frisca, apa sau zapada. O sa imi fie dor!...

5 comentarii:

Anonim spunea...

e grozav, tu ai avut noroc, pe colegele mele de cameră de anul trecut le durea în cot de mine dacă dorm sau nu.

Alina Badura spunea...

Noroc cu ele doua. Pentru ca in camera sunt 6 paturi. Deci am avut noroc pe jumatate.

Iar la tine, sper macar sa fi avut si colegele tale parte de acelasi tratament. :)

:) spunea...

Costica,trezeste-te!!! viata este un sir lung de peripetii si momente frumoase, vor fi si altele....si nu uita niciodata ca de noi nu o sa scapi asa de usor:)

Alina Badura spunea...

oooo...nici nu vreau sa scap de prietenii adevarati :)

Anonim spunea...

ma intristez de fiecare data cand stiu ca se apropie "termenul", desi ar trebui sa ma bucur pentru tine ca iti vei indeplini visul pentru care tot lupti..cine va mai dansa in toiul noptii intr-un ritm inconfundabil, cine ne va mai face "bombe" la cuptor :D, cine ne va mai sari mereu in ajutor fara sa ezite...sunt atatea de spus, atatea amintiri frumoase, pot sa spun ca am avut noroc sa intalnesc un om atat de special deoarece aceasta "specie" e foarte rara si chiar pe cale de disparitie in lumea asta plina de ura si de interese