miercuri, 3 iunie 2009

Anul trecut..pe vremea asta...

...eram undeva în zona Gării de Nord, terminasem primul examen al celei de-a doua sesiuni din viața mea, și eram înconjurată de oameni speciali... Îi invitasem la o porție de destresare..aflasem eu că berea e cel mai bun destresant...
Anul trecut pe vremea asta...mi se ura cam așa..

Mai presus de toate amănuntele cotidiene, de care ne izbim mereu, se află prietenia. Ea e singura floare ce înflorește la umbra sufletului.

Azi, de ziua ta, noi toți cei dragi ție, suntem alături de tine pentru a te înconjura cu fericire, zâmbete, cadouri frumoase, îmbrățișări și dragoste...iar la final, totul va rămâne o amintire de neuitat...momentul a 20 de ani...

Tot ceea ce îți putem ura este ca visele de azi să rămână vii în inima ta, urmând ca înaintând în viață, să fie realizate. Speranțele de mâine să devină împliniri. Orice cădere, un pas înainte, iar gândul bun și fericirea să te însoțească mereu.
Și, bineînțeles, să nu uităm de tradiționalul LA MULȚI ANI!

„ Valoarea unui om se socoate după numărul celor ce se simt mai bine prin el. ” ( Nicolae Iorga)

...iar ei, prietenii, își aduc foarte bine aminte reacția mea..

Nici nu v-ați dat seama atunci cât de mult m-ați determinat să vă apreciez.. Aveam să aflu mai târziu că sunt înconjurată de persoane speciale, care mi-au fost alături și la bine, și la rău...

Vă mulțumesc..