luni, 29 iunie 2009

Raspuns unui necunoscut..

„ Vroiam sa-ti spun ca iti citesc in fiecare zi blogul (jurnalul) online pe care il ai si sa stii ca st foarte mandru de tine, de tot ceea ce faci, de tot ce ai realizat pana acum, de felul cum gandesti. Ma bucur enorm ca in sfarsit esti fericita, asta mi-am dorit dintotdeauna. Sa ai grija de tine si...tine-o tot asa....papa
ah...era sa uit..:D..iti sta foarte bine tunsa scurt..;)”

Imi pare rau pentru EL, dar chiar nu il cunosc..nu stiu cine e si nici nu cred ca am stiut vreodata..am oricum impresia ca nu esti o persoana atat de rea pe cat imi spune intuitia...dar nu inteleg de ce intuitia mea imi dicteaza asta..Mai mult ca sigur are ea motivele ei..

Multumesc pentru urarile de bine draga necunoscutule, dar chiar nu cred ca ti-ai dorit sa ma faci fericita vreodata..Sigur nu te cunosc, si mai mult ca sigur nu m-ai cunosc nici tu vreodata in viata asta..

Acestea fiind spuse, Ea ii spune Adio inca o data, iar El citeste...si stie ca in 5 ani nu a cunoscut-o, nu a iubit-o, ca lacrimile nu se uita, ca nimic nu se iarta...ca iubirea e moarta de mult prea mult timp...Dar acei 5 ani erau din alta viata... In viata asta...ei nu s-au cunoscut si nici nu se vor cunoaste vreodata..