luni, 10 august 2009

Sa visam si sa iubim e gratis

In momentul acesta, o ea e in drum spre un el..e iubire sau poate doar aparenta unei iubiri...oricum e un vis si merita...si sunt aproape 400 km ce ii despart..Ea vine fara sa il anunte, si pe la 6 dimineata ii va bate la usa..si ii va spune „Buna dimineata iubitule!”

Iubirea vine la pachet cu multa nebunie si aceasta poveste pe care tocmai am prins-o din zbor m-a facut sa imi aduc aminte cate nebunii am facut si eu pentru iubire, cate am facut cu totii de fapt, si m-a determinat sa ma intreb de ce m-am abtinut sa nu mai fac aceste nebunii care au venit la pachet in ultima perioada..

Tot ce stiu e ca aceasta poveste de iubire (sau de aparenta iubire) mi-a trezit dorinta nebuna de a face ceea ce imi dicteaza inima..sau acei hormoni minunati care ne determina sa ne indragostim..
Si ce daca vom suferi..Nici nu simtim ca traim daca nu avem parte si de momentele inlacrimate..
Ea risca sa fie respinsa, dar nu vrea sa renunte la ideea sa nebuneasca de a-l vedea..pentru prima data..
Poate va avea parte de minutele cele mai scurte din viata ei, dar a caror amintire va dura o viata..

Multumita acestei fete pe care nici nu am vazut-o, si nici nu voi avea vreodata ocazia sa o cunosc, ci despre care doar am auzit, mi-am adus aminte ca sa visam e gratis si minunat, ca riscul in si din iubire e frumos, iti face inima sa sara de emotii si te face sa zambesti, ratiunea nu are ce cauta in iubire, cele mai bune lucruri si care te fac cu adevarat fericit sunt cele care nu costa nimic de fapt, sunt simple...si asa mi-am adus aminte ca iubirea e simpla, numai noi, cand ne iubim, o complicam..