marți, 18 august 2009

Unde`s vremurile de altadat?

Unde sunt Doamne? Cand ne-am schimbat atat de mult?

Vreau vremurile in care nu imi venea sa plec decat la ivirea zorilor..vreau vremurile cand nu imi era frica sa ma plimb si sa ma bucur de o noapte frumoasa de august..vreau vremurile in care nu suportam persoanele fitoase si aveam grija sa le mai trantesc cate o replica subtila..M-am invatat sa le accept..sa le tolerez..si chiar nu e bine..

Unde`s Doamne zilele, serile in care radeam cu adevarat..unde sunt oameni de altadat? Fizic ei sunt inca aici...dar de ce parca nu mai sunt ei?..Sau au doua vieti?..Aici sunt asa, dincolo altfel?..azi intr-un fel..maine se schimba..Iti zambesc din politete, cand ar vrea de fapt sa te injure..te pupa pe obraz, doar ca sa iti arate ca ei sunt in stare sa faca compromisuri si tu nu..
Te rog..abtine-te..vrei sa ma injuri si nu ma suporti?..oh, dar spune-mi..apreciez mai mult..Nu ma pupa pe obraz daca nu iti vine sa faci asta..e mai bine asa pentru toti..

Cand crestem, uitam cumva de unde am plecat?..se spune ca omul care uita de unde a plecat, care-si uita trecutul, nu are nici viitor..Exact ca si poporul care-si uita istoria..e blestemat sa o repete..traind astfel mereu in greselile trecutului..

Ma duc sa caut in cutia cu amintiri si vise vremurile de altadat..poate daca le rememorez le pot si invia..daca nu..asta e...o sa ma obisnuiesc sa traiesc in vremurile de acu..