sâmbătă, 15 august 2009

Am avut un vis..

e dimineata, soarele isi azvarle razele printre draperiile de la geam si ochii incep sa se deschida..E clar, nu mai pot sa dorm asa ca incerc sa mai lenevesc in pat; ca prin vis imi aduc aminte ca totul..

...a inceput cu o propunere facuta in ultimul moment, un Da spus fara sa gandesc, doi nebuni, o noapte, o ploaie de stele, un ponton pe lac cautat cam o ora si jumatate si gasit doar din noroc...
Am ras atat de mult incat ma dureau pometii..ne-au alergat 5 caini si doar printr-o minune s-au hotarat sa ne lase intregi..ai ajuns chiar sa te imprietenesti cu ei..Tu te-ai imprietenit cu ei de fapt, pentru ca mie inca imi alerga inima ca nebuna incercand sa sparga pieptul..

Lasam cainii sa-si apere teritoriul si ne continuam drumul..Ce sentiment frumos sa auzi vantul cum adie printre crengile salciei, sa vezi cum cerul se oglindeste in luciul lacului..sa privesti luna portocalie si sa ai grija sa nu pierzi nici o stea cazatoare..

Acum fii atenta la scandura lipsa din ponton..vezi sa nu te sperii..Asa, bine..

Stai intins pe ponton si cuprinzi cu privirea bolta cereasca, razi de teama ce ti-o provoaca zgomotul broastelor si al pestilor care sar prin apa si printre frunzele de nuferi..vorbesti vrute si nevrute..te ia frigul si totusi nu te impiedica sa razi si sa nu iti pese daca vei raci..Vezi cum Doamne Doamne mai scapara din chibrit si iti lumineaza noaptea..vezi cum norii se strang si se imprastie, iar tu te chinui sa ghicesti ce forme iau norii..
El spune..uite, un caine..ea se sperie iar, dar era doar un nor in forma de caine..Rau am ajuns daca m-am speriat si de un nor..Te rogi sa nu ploua si rade din nou de reactia pe care o are ea la auzirea diferitelor zgomote care iti demonstreaza ca natura are viata..

”Ai inghetat?
Daaa, dar nu conteaza..

Vrei sa mergem ca sa nu racesti?
Inca nu, mai stam.. Oricat de tare as raci, se merita..”

O aventura care a parut scurta, dar care a durat cam 5 ore..Amintiri frumoase, promisiunile de a vedea acel ponton minunat si pe timpul zilei si de a vedea mai bine ploaia de stele anul viitor, incepand cu noaptea de 11 august..Asa ca, sa nu ma uiti..

Ajunsi la prima farmacie cu program non stop am luat doza de atac de Paracetamol, ne-am bucurat ca am decis sa luam pilota cu noi si ne-am indreptat spre casa pentru ca soarele anunta sa rasara in curand..

Si apoi m-am trezit..m-am trezit zambind gandindu-ma ca am avut parte de un vis minunat..si stateam cu capul infundat in perna si ma gandeam ca sunt un pic nebuna...si m-am ridicat si am vazut ca pe masa zace neatinsa si verde frunza de nufar pe care mi-ai cules-o din lac..

Multumesc..