vineri, 10 septembrie 2010

Baietii sunt niste domnisoare!

Fete costumate in baieti, asta sunt domnii si don`sorii din ziua de azi.

A trecut foarte mult timp de cand nu am mai vazut un barbat in adevaratul sens al cuvantului, care sa aiba caracter si personalitate puternica, care sa fie capabil sa se descurce in situatii dificile si sa reuseasca totodata sa zambeasca si sa fie sarmant. Iar printre cei de varsta noastra pot afirma ca sunt foarte putini.

Cred ca tot noi femeile suntem de vina. Ii acuzam mereu ca sunt insensibili si i-am determinat sa se schimbe. Se penseaza, sunt mai delicati, isi fac unghiile, se dau cu crema de fata sau cu fond de ten. Ba chiar am intalnit baieti care sa planga mai mult decat cele mai plangacioase prietene ale mele.

Dragii mei, nu luati atat de in serios sfaturile astea cu sensibilitatea. Ok, nu trebuie sa fiti brute, dar daca deveniti niste fetite, noi la ce sa va mai folosim? Ca suntem noi destul de femei si ne ajunge, nu mai vrem alaturi de noi tot o femeie.

..Avem nevoie de o strangere de mana ferma la incheierea unui contract, avem nevoie sa ne oferiti ideea de putere si de ocrotire, sa stim ca faceti sport si sa nu aveti micile sunculite pe la burta de la stat, ci de la bere si mancare picanta.

Vrem sa va auzim uneori injurand fara sa va cereti scuze, vrem sa conduceti masina ferm, sa stiti sa oferiti ajutor, nu sa cereti voi ajutorul, sa va fumati tigara cu masculinitate si nu cu degetul mic ridicat, sa faceti glume porcoase la iesirile comune si sa flirtati. Sa aveti tupeul si inteligenta sa deschideti un subiect de discutie cu o persoana necunoscuta.

Sa va impuneti punctul de vedere si sa nu spuneti mereu "Da draga, cum vrei tu!". Pe bune, vrem barbati, nu fetite in pantaloni de barbati. Ce ar fi daca v-ati asuma raspunderile si ati invata sa faceti alegeri in viata, nu sa fugiti ca niste lasi? Cum zice Sting, A gentelman will walk, but never run!

Nu cadeti in extreme, nici cu degetul ridicat cand va fumati tigara, cu scuze si delicatesuri, dar nici cu misoginism, regurgitari meschine sau mirosuri pestilentioase.

Fiti barbati adevarati, niste gentelmeni, pentru ca eu una m-am cam saturat de fake-uri.

16 comentarii:

Ina spunea...

Daca vor sa fie scotieni barbatii astia, lasa-i sa fie! :))

Anonim spunea...

A fost o dată ca niciodată - șapte băieți se omorau pentru o fată. Situația în timp s-a cam denaturat: bărbații sunt gay, femeile bărbați.

Alina Badura spunea...

@ Ina, pai sa fie, dar in Scotia! Aici sa poarte pantaloni!

@ Condeera, =)) cei de la Suie Paparude ar fi mandri de tine!

Edi spunea...

Nu ma stiti pe mine :D

Alina Badura spunea...

Corect, nu te stim, dar parerea ta ar putea sa ma ajute foarte mult Edi. Spune-mi parerea ta, exagerez eu cand spun ca baietii nu prea mai sunt baieti?

Edi spunea...

da...insa nu trebuie generalizat!...sunt multi care se dau mari la stat, cand ei nu au o chifla in stomac :D...sunt cazuri si cazuri...depinde de personalitatea fiecaruia !

Anonim spunea...

sa nu generalizam

Alina Badura spunea...

Imi place ca spuneti sa nu generalizam. E parerea unor baieti si e de apreciat.

Tot ceea ce stiu e ca ar trebui sa ma uit in jurul meu si sa vad cam tot atatia barbati cate femei suntem, ori eu vad muuult mai putini.

Andrei spunea...

Sau mergi pe niste tipologii expirate.

Ar mai fi si varianta asta :P

Alina Badura spunea...

Poate B-ule..sau poate in jurul meu au roit in majoritate astfel de baieti!

Cert e ca inca nu am niciun motiv pentru a-mi schimba parerea!

Andrei spunea...

In cazul in care functionezi pe acele tipologii de pe vremea bunicii, evident ca nu ai cum sa-ti schimbi parerea. Pentru ca ai anumite asteptari si acumulezi anumite frustrari pe masura ce vezi ca nu gasesti ceea ce cauti.

Ceea ce cauti tu pur si simplu nu mai exista. E ca o specie disparuta.

Sarmul pe care il cauti e cel invatat de la persoanele care acum au peste 40 de ani. Nu ai cum sa il gasesti la un tanar, pentru ca nu a fost crescut in contextul care sa creeze un astfel de comportament. Cand totul se intampla extraordinar de repede, nu mai ai timp - la propriu - sa te joci frumusel cu vorbele, sa gadili ego-ul unei fete "asa cum se cuvine".

Cauti un barbat care sa iti stranga mana ferm. Azi? Cand doar daca te uiti serios la o femeie esti acuzat ori ca vrei sa o omori, ori ca o urasti sau mai stiu eu ce tampenii le mai debiteaza icrele din dotare.

Un barbat care sa injure de fata cu o fata zici. Hai sa-ti dau un exemplu. Eram in autocarul de Rm. Valcea si la un moment dat mi-am bagat pula, pe romaneste. Langa mine erau doua pipite care au inceput la foc automat sa faca fete si figuri si cu fraze de genul "vai, dar ce magari, macar cand sunt in public sa se abtina si nesimtitii astia, vai dar cum se poate, dar vai, dar ce se-ntampla".

Iar de glumele porcoase nici nu mai zic.

Partea cu tupeul sa intri in vorba cu o persoana necunoscuta difera de la o persoana la alta. Asa cum sunt fete tupeiste asa sunt si baieti tupeisti, la fel cum sunt si persoane timide de ambele sexe.

Partea cu degetul mic ridicat este cocalarism in stare pura, nici nu vreau sa dezbat argumentul.

Un barbat isi va impune punctul de vedere si va sti sa-l argumenteze daca are IQ-ul necesar pentru asa ceva. Si inainte erau barbati prosti, sunt si acum si vor fi de-a pururi. Nu ai cum sa spui ca dintr-o data s-a prostit genul masculin si auzi peste tot "da, draga".

In general, la o dezbatere, renunta cei care stiu ca nu au cui sa isi expuna punctul de vedere. Pur si simplu este inutil sa vorbesti doua ore si la final ea sa spuna "dar tot ca mine". Iti bagi din start si ai incheiat rapid un proces dureros ce ti-ar fi consumat prea multa energie.

La final, tu vrei un barbat care sa fie echilibrul perfect intre o bruta si asa-zisa "domnisoara in pantaloni". Pai, ma cherie Alina, perfectiunea o cautam toti. Dar sansele sa si gasesti asa ceva sunt atat de mici incat ar fi bine sa-ti zboare din cap ideea, altfel vei ramane singura pe vecie.

Amin!

Alina Badura spunea...

Mon cher Andrei, oricat respect am pentru bunica, nu functionez dupa regulile vremii ei. Am asteptari in general, toti avem asteptari.

Te-ai gandit inainte sa scrii ca poate concluzia ta este gresita? Daca sunt fata si scriu asa ceva inseamna automat ca sunt singura, frustrata, mofturoasa si caut?
Nu caut. Nu am timp pentru asa ceva si nici disponibilitatea implicarii. Nu mai am!

Adevarati gentelmeni exista indiferent de varsta. Am intalnit si la 15 ani, si la 20, si la 30, si clar, si la 40+, nu e o specie disparuta, nu sunteti o specie disparuta, doar ca sunteti din ce in ce mai putini.

In ceea ce priveste: „Un barbat isi va impune punctul de vedere si va sti sa-l argumenteze daca are IQ-ul necesar pentru asa ceva. ”, este foarte fals. IQ poate ajuta, dar nu este necesar. Stii tu bancul acela cu studentul de la politehnica, cainele si privirea lor.


In rest, sper sa dau peste reprezentantii acestei specii cat mai des in existenta mea efemera.

Iar cum „Amin!” inseamna „Adevarat! Asa sa fie!”, sper ca nu mi-ai urat sa raman singura pe veci. :))

PS: Nu numai eu am considerat nitel sarcastic comentariul, ci si blogspot care l-a bagat la spam ;))

Andrei spunea...

Vrei sa-mi spui ca un tip cu o inteligenta modesta va avea abilitatea de a-ti aduce contraargumente? :)

"Adevaratii gentlemeni" e un termen care se schimba in functie de contextul socio-temporal. Tu ai zis de sarm. Un pusti de 15 ani nu are experienta necesara sa fie sarmant, in sensul acela al cuvantului.

Sau poate am eu standardele prea inalte pentru a pune oamenii in categoriile respective.

Alina Badura spunea...

Da, o persoana cu inteligenta medie poate avea abilitatea de a-mi aduce contraargumente, la fel cum un geniu nu poate reusi sa exprime unele argumente!
Majoritatea sunetm posesori ai unui IQ mediu, asa ca...

Apoi, sarm il pot avea unii pusti de 15 ani, mai rar, dar am intalnit pusti care aveau mai mult sarm decat aveau unii barbati la 40 de ani. Iar „adevaratii gentelmeni” nu se schimba in functie de contextul socio-temporal pentru ca au cateva caracteristici general-valabile.

Ai grija ce sustii pentru ca in argumentarea ta lasi impresia ca sunteti impartiti in 2 categorii mari si late: brute si „da draga!”, ori nici macar eu, oricat de a dracu ma crezi, nu pot sa afirm asa ceva!

Andrei spunea...

Degeaba ma contrazici, stii ca am dreptate :)

Alina Badura spunea...

„Degeaba ma contrazici, stii ca am dreptate :)” ...nu e un argument destul de bun! Ti-am mai spus cu alte ocazii, daca imi aduci argumente mai bune, nu numai ca iti dau dreptate, dar fac si plecaciuni! Stii ca nu glumesc de felul meu!


„In general, la o dezbatere, renunta cei care stiu ca nu au cui sa isi expuna punctul de vedere. Pur si simplu este inutil sa vorbesti doua ore si la final ea sa spuna "dar tot ca mine". Iti bagi din start si ai incheiat rapid un proces dureros ce ti-ar fi consumat prea multa energie.”

Sper ca nu ti-ai bagat doar pentru ca mi-ai aplicat un stereotip. Iti poti continua dezbaterea pentru ca are cine sa te auda, ba mai mult, chiar sa te asculte.

PS: Multumesc colegului tau pentru corectura. M-a salvat de cenusa pusa in cap!