miercuri, 29 septembrie 2010

Ini mini mani mo...

M-am trezit! M-au trezit de fapt! Trebuie sa stau de paza! E ziua pe care o uraste sau o adora orice student din provincie, ziua in care se cazeaza la camin.

Imi aduc aminte si acum durerea pe care o simteam in maini si in spate in ziua in care mi-am adus primele lucruri la camin. Am venit cu trenul toata noaptea, aveam 2 valize si un rucsac, le-am carat pe un drum industrial, l-am intalnit pentru prima data pe renumitul Maximilianus Maximus in regatul sau de tutun, l-am injurat pentru prima data, mi-am primit camera, am gasit in ea deja doua colege. Pe una nu am placut-o, pe cealalta am placut-o foarte mult. La scurt timp dupa s-au inversat rolurile. Mda, aparentele inseala.

Acum, proaspat trezita, imbaiata, am cana mea cu fata zambareata din care imi sorb cafeaua si astept. Mai devreme era mult prea liniste in jur pentru aceasta zi mareata, dar jos, holul din fata tronului lui Maximilianus era arhi-plin. Aud roti de troler pe hol, copii razand, voci groase, probabil de parinti, intreband „Aici e 106?”, „Nu doamna, e vis-a-vis!”. Imi vad doi colegi razand si agresand un frigider pe hol. E intr-o rână. Frigiderul. Il muta. „Mai e bun de ceva?” „E perfect!”

Da, aici totul e perfect cand nu il ai!

Se aud ciocanituri in usa, nu e la noi! In momentul asta, in multimea deloc ad-hoc de la parter e si viitoarea colega de camera. Sau poate urca scarile! Sau poate e in Gara de Nord cu bagajele, sau si mai rau, poate trage pe Biharia de valizele ei, indurand ploaia marunta de afara! Acum am vazut si eu ca ploua!

Lory ma intreaba din 5 in 5 minute „Ce mai e nou?” Ii raspund: „Fac orez cu legume!”. Probabil in mintea ei e ceva de genul: „Femeie nebuna, eu fierb aici la munca si tu faci orez! Esti prea calma, in pana mea!”

Bate iar cineva la usa...Ini mini mani mo, in 108 sunt io!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alatura-te echipei noastre! ONmusique cauta sa-si largeasca echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor! Felicitari pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat!Cu stima Dan!