joi, 2 iulie 2009

Vine o zi...

...cand invatam ca tot ceea ce stiam si in ce credeam pana atunci era fals..cand aflam ca Mos Craciun nu e decat un personaj precrestin si nu o persoana, cand aflam cum ne-am nascut..cand aflam ca printesele si printii din ziua de azi nu se aseamana deloc cu cei din povesti..cand descoperin ca trebuie sa cadem de multe ori pentru a invata sa mergem cu bicicleta..
Aflam ca prietenii adevarati ii gasesti foarte greu..ca numarul lor rar poate depasi numarul degetelor de la o mana..Si ca vrei sa ii tii strans langa tine..

Vine o vreme in care riscam, ne aruncam cu capul in fata, luam decizii si suportam consecintele..
Am luat si eu multe decizii si am suportat consecintele..de foarte multe ori am facut alegerea potrivita, si chiar daca uneori am ales gresit am invatat ce e bine si ce e rau...

In ultima perioada mi-am promis mie ca o sa fiu egoista si o sa iau decizii care sa ma faca pe mine fericita..si mi-a fost foarte bine..doar ca astazi am luat o decizie gandindu-ma la altcineva..Daca e o alegere buna sau nu, numai timpul imi va dovedi..Poate sinceritatea mea e taioasa..e o sinceritate..prea sincera pentru unii..Ai grija ce iti doresti, pentru ca s-ar putea sa ti se indeplineasca..
A venit vremea sa imi asum pe deplin alegerile in viata..Si tu la fel..Timpul nu sta pe loc sa ne astepte..pentru ca vremea nu are pauza si replay..pentru ca nu trebuie sa regreti nimic..Pentru ca LIBERTATEA e cel mai ravnit lucru acum si trebuie sa te bucuri de ea..

Traieste..viseaza..risca..razi..respira din plin aerul fericirii pentru ca..
„Stiu, un copil se naste acum...da..stiu..un batran isi ia ramas bun...eu i-am spus vremii sa stea in loc..”

...dar cine sunt eu..particula de praf in bataia timpului sa-i spun sa stea in loc...