duminică, 19 iulie 2009

Cu viata la inventar..

Am..

21 de ani..multe vise si sperante..un zambet molipsitor si un ras zgomotos si colorat..nu detin si nici nu imi doresc bunuri de valoare sau orice lucru pe care l-as putea pierde intr-o clipire..am avut o copilarie minunata, am amintiri si chiar cred ca sunt mai importante decat orice altceva..

Eleva eminenta, studenta anul II la Comunicare si Relatii Publice si anul I la Engleza-Araba (frumoasa facultate, la care m-am inscris dintr-o dorinta mai veche..dar mult prea mult pentru a le putea duce cu bine pe amandoua la zi..asa ca o sa inghet anul..), muncesc si ma intretin singura de mai bine de un an si sunt foarte mandra de acest lucru. Nu stiu sa cer mamei bani si nu am stiut niciodata, sunt foarte independenta si uneori destul de orgolioasa..fac glume deocheate si imi fac prietenii de ras in locurile publice pentru ca rad prea mult..Inca incerc sa imi dau seama de ce ma iubesc ei pe mine...hm..cred ca nici eu nu stiu exact..

Am obiceiul de a face mai multe lucruri in acelasi timp (prost obicei..) si mi se intampla frecvent sa le tarai pana la sfarsit, nu sa le termin asa cum mi-as fi dorit la inceput. Incep sa invat din defectul asta..credeti-ma..

Am pus de multe ori profesionalul inaintea personalului si mi-am dat seama ca nu se merita..ca nu ramai cu ceea ce conteaza in viata de pe urma profesionalului si ca peste ani o sa apreciez altceva in viata..o sa apreciez familia mai mult decat orice..

Imi place sa cred ca sunt un prieten de nadejde si ca am in jurul meu oameni speciali..Ador excursiile si istoria, orasele vechi si in general tot ceea ce asteapta sa fie descoperit..Pot vorbi ore in sir despre tehnica de a face...omleta, ceai sau orice altceva, oricat de banal ar fi, atat timp cat gasesc companie de conversatie la fel ca si mine..

Imi place sa ma contrazic si apreciez persoanele care ma provoaca la un schimb de argumente..cum apreciez si mai mult persoanele care reusesc sa imi distruga argumentele..
Lupt pentru un ideal si nu o sa ma las pana nu obtin ceea ce imi doresc in viata..vreau fericire mai presus de orice altceva..

O sa vad cum o sa sar peste obstacolele vietii. Probabil va semana cu o cursa de 100 m garduri si o sa zambesc cat pot de mult..

Pe locuri..Fiti gata..START