joi, 30 iulie 2009

Sa nu uiti...

Invata din trecut, invata din alegerile facute..amintirile nu trebuie sterse, nu trebuie sa asterni altele peste ele, asa cum ziceai tu, ci langa ele..Si ce daca doare, si ce daca simti ca suferi acum!...E o durere care va trece, e o durere normala, e pentru un scop bun...

Multumesc pentru ca in sfarsit putem vorbi ca niste prietenii..Eu nu pot sa ma prefac ca nu te-am cunoscut in cealalta viata..nu uita ca am fost prieteni inainte de a deveni mai mult..sunt 8 ani de cand ne cunoastem, avem amintiri, bucurii si tristeti, am impartit bune si rele, doar ca se pare ca ne-am maturizat diferit..Fiecare a ales altceva in viata si a avut alte prioritati..M-ai iubit, dar nu destul, te-am iubit, dar nu destul..

Eu una nu o sa uit niciodata, nici amintirile frumoase si nici pe cele mai putin frumoase, pentru ca nu le regret..nu regret nimic altceva decat ca m-am incapatanat sa trag de ceva ce nu mai avea viata, si asta de dragul amintirilor frumoase de la inceput..Am avut de invatat si din momentele de vis, si din cazaturi..La fel si tu..nu alege sa asterni peste acele amintiri altele, ci adauga langa, pentru ca altfel risti sa uiti si sa repeti unele greseli..
Si ea nu merita asta. De fapt nimeni nu merita asta, nimeni nu merita sa sufere, nu uita..

Cum spuneai si cum probabil gandesti si acum..daca ai putea sa dai timpul inapoi, ai schimba multe. Dar stim cu totii ca timpul nu poate fi dat inapoi, ca nu putem sterge greselile ca si cum ar fi o greseala pe caiet..Timpul trece indiferent la soarta noastra, si nu ii pasa daca zambim sau plangem, daca gresim sau nu..Rolul lui e doar sa mearga inainte si sa ne demonstreze cat de mici, nesemnificativi si neputinciosi suntem de fapt in fata lui..
Acum ti s-a oferit o sansa sa repari greselile din trecut, dar nu le poti repara fata de mine..ci le poti repara tocmai prin a nu le mai repeta..

Asa ca, nu o face si pe ea sa sufere..ai grija de sufletul tau si ai incredere..iubeste si nu te mai gandi la repercursiuni..pentru ca timpul trece..nu poate fi oprit..si in nici un caz nu putem intoarce ceasul vietii..

Asculta..chiar se aude..tic, tac..tic, tac..tic, tac...

Later edit:

„ El: frumos ceea ce ai scris pe blogul tau...
El: am sa tin minte vorbele acestea

Ea: chiar te rog

El: asa am sa fac
El: iti doresc tot binele din lume...
El: si sa ai grija de tine

Ea: noapte buna C..si sper ca daca ma vei vedea pe strada sa vii la mine si sa imi zambesti, sa imi spui o vorba buna..si sa imi spui ca esti fericit..sau ca iti cauti fericirea..sa iti zambesc si eu..si sa ne aducem aminte de trecut asa cum trebuie..fara regrete ”