vineri, 31 iulie 2009

Silentio stampa

..sau deconectarea..

Durata: 7 zile

De ce? Pentru ca am multe de rezolvat si pentru ca simt atat de mult nevoia unei pauze..pentru ca ma simt secata de energie si numai eu stiu ce s-a ascuns in spatele zambetului si rasului meu din ultima perioada..Pentru ca nu mai pot fi un sprijin celor apropiati care chiar au nevoie de mine..Pentru ca scriu prea mult pe blog in loc sa vorbesc fata in fata problemele, si asta nu ma reprezinta deloc..

Activitati: dormit (am mult de recuperat), citit, savurat mancare gatita din inima, ras zgomotos, glumit cu spor, curatat multe covoare, facut tuica de pruna, stabilirea prioritatilor, facut ordine in ganduri si vise.

Strict interzise conexiunea la internet si vorbitul la telefon..Prea multa tehnologie strica!

Asteptari: incarcarea bateriilor si reorganizarea propriilor ganduri..ii voi bucura inima bunicii si o voi face sa zambeasca din plin..imi voi vizita bunicul si il voi ruga din nou sa nu ii permita bunicii sa se intalneasca cu el...sa mai amane cu mult marele moment..

Scuze celor care vor incerca sa ma contacteze sau asteptau in urmatoarele zile sa fie contactati de catre mine..imi pare rau fata de cei care asteptau o vorba calda si repararea greselilor, dar nu pot..