joi, 23 iulie 2009

La pamant..si inapoi in picioare

..am cazut, m-am julit, m-am ridicat, m-am scuturat de praf si merg mai departe...

Se pare ca ultimele zile in care am fost la pamant se datoreaza hipoglicemiei..uitasem ca sunt hipoglicemica si credeam ca intrasem intr-o stare depresiva..lucru cam neobisnuit pentru mine..

Dar se pare ca toate se rezolva cu ceva dulce...cu o seara de distractie intre fete..cu Lambada, Macarena, Mambo No5...si altele..cu o plimbare din care au rezultat piscaturi de tantari si multe rasete..

Urmeaza un dus la comun, un ceai, o alta portie de dans..si multe glume pana cand vom adormi..
Ce frumoasa e viata de camin, viata de student..o recomand oricui..Te formeaza altfel...te invata ce e respectul pentru cel de langa tine, te scapa de fitele de acasa si de mancarea mamei..te face responsabil si corect cu tine si cu cei din jur..

Fetelor..multumesc pentru momentele frumoase..voi avea tot timpul amintiri frumoase si mai mult ca sigur peste ani ne vom aduce aminte cu placere de colegele mai putin placute, de mancarea la comun, de glumele si ciocolata de la 3 noaptea...de..„Costica..dormi?”..de trezitul dimineata..de noptile nedormite..de sesiunile carora le vom duce dorul (da, poate acum vrem sa scapam de ele, dar mai tarziu..)

Oh, da..ce viata..