miercuri, 15 iulie 2009

..in amintirea celor 21 de ani...

As fi vrut sa scriu eu ceva despre acest moment din viata mea..dar am ales sa o las pe EA...
pentru ca suntem asa cum ne vad cei din jur...si valoarea unui om se socoate dupa numarul celor care se simt mai bine prin el (da, nu o sa uit niciodata aceste cuvinte)..

„14 iulie 2009 O data mai mult decat importanta..primul tatuaj...

Draga buna prietena,
Am rupt aceasta celuloza neprelucrata dintr-un fel de jurnal foarte special pentru mine ale carui coperti sunt din piele de camila, tocmai pentru a-ti spune cat esti de importanta in viata mea...
Nici nu-mi mai aduc aminte cand ai intrat exact, dar stiu ca n-am sa te mai las sa pleci asa usor..
Iti multumesc ca ma ajuti sa trec peste toate obstacolele vietii, iti multumesc ca ma faci sa rad atunci cand plang, ca ma inveti sa ma bucur de fiecare eveniment, iti multumesc ca iti pierzi noptile cu mine invatand sau, din contra, depanand amintiri sau facand confesiuni, si nu in ultimul rand, iti multumesc ca ma suporti...
Te apreciez pentru felul ca, desi nu stii sa dai sfaturi si de cele mai multe ori dai din umeri, faci mari eforturi sa gasesti o vorba calda, sa ma asculti sau pur si simplu sa te opresti in a te mai gandi la propriile probleme existentiale. Mai mult de atat, devii unica pentru ca participi alaturi de mine si traiesti intr-o anumita masura povestea vietii mele..

Sunt norocoasa ca te-am intalnit, iar cand intalnesti astfel de oameni, trebuie sa ii pastrezi langa tine.
Cadoul e mai mult simbolic. Tu stii ceea ce conteaza cu adevarat! La initiativa pe care am propus-o, am primit raspuns...„- Da! Ia-i, ca merita!”..Si nu, nu pentru ca ne-ai facut favoruri, ci pentru ca te iubim pentru sufletul tau inocent...in ciuda defectelor tale...:)

PS: Tine minte draga pinguin: e in amintirea celor 21 de ani!

Alte cuvinte sunt de prisos..stiu doar ca am avut in salon alaturi de mine 3 oameni speciali, dintre care unul m-a tinut de mana si mi-a facut poze in timp ce strambam din bot ca ma doare..iar la berile de dupa..5 prieteni care s-au bucurat la bucuria mea...:)