luni, 13 iulie 2009

Pentru ca e mai bine..

Mai jos e un mail..un mail netrimis..un mail salvat in drafts in noaptea de 30 iunie si recitit in ultima perioada..un mail sincer si aproape invatat pe de rost..ceva ce trebuia totusi sa iasa la suprafata..

„ Pentru ca e mai bine sa scriu asta intr-un mail si nu intr-un post pe blog..pentru ca o sa fii surprins..pentru ca ma gandesc la asta de ceva vreme..pentru ca nimeni nu merita sa sufere in vreun fel sau altul..Si nu e cazul ca 2 persoane care abia au inceput sa traiasca din nou sa ajunga sa sufere fara sa isi doreasca asta..Eu una as suferi daca as mai tine legatura cu tine..

Trebuie sa-ti spun ca stiu ca prietenii tai au citit blogul meu inca de la inceput..stiu ca unii au aflat despre mine si despre ceea ce ti-am spus..si poate mai mult decat mi-as fi dorit eu..si ma gandesc ca poate acest mail nu va ajunge si pe la ei prin inbox..Nu o sa stii niciodata de unde stiu..si poate e mai bine..
Stiam de mult timp si eu chiar am riscat scriind unele lucruri..am riscat sa fiu considerata o prostuta..si probabil asa am si ajuns sa fiu considerata..si chiar nu mi-a pasat..Nu regret nimic din ceea ce am spus pentru ca era ceea ce simteam..

Trebuie sa-ti spun ca am descoperit in tine mai mult decat speram sa gasesc vreodata..Din copilul care credeam ca are 20 de ani, fite si mofturi, tacut si retras, te-ai dovedit a fi cu totul altceva..Si poate ma bucur pentru tine pentru ca ma vad si pe mine...vad aceasi dorinta de viata si de libertate..
Urasc ca am vazut ca ne asemanam atat de mult..urasc la tine ca nu iesi din globul tau de cristal..urasc ca inca nu ai inceput sa traiesti in adevaratul sens al cuvantului..
Dar sunt si multe alte lucruri care imi plac..

Nu vreau sa ma implic mai mult decat am facut-o deja..pentru ca o sa am de suferit..si daca ai fi stiut ce vrei, asa cum ai spus si tu, m-ai fi sarutat din prima seara..dar nu stii..si poate e mai bine...poate incepi si tu sa traiesti si sa te bucuri de viata..Poate te mai maturizezi si o sa incepi sa vezi totul cu alti ochi..
In schimb eu stiu foarte bine ce vreau..vreau sa fiu fericita..si sa ma bucur de viata..si nu am de gand sa incerc sa ma apropii de tine acum in nici un caz, cu toate ca poate asta as fi tentata sa fac avand in vedere ca am vazut in tine altceva..
Am vorbit cu tine lucruri pe care nu le-am putut spune altcuiva..si ai vorbit cu mine lucruri destul de dificile pentru tine..M-ai facut sa zambesc si sa rad mai mult decat crezi..

Si tocmai de asta iti multumesc si iti spun sa-ti traiesti viata din plin..sa nu regreti nimic si sa fii fericit..
Sa nu fii surprins de atitudinea mea..dar e o decizie pe care am luat-o si cred ca e cea potrivita..Daca o sa regret sau nu, numai timpul imi va dovedi asta..
Daca vei vrea sa vorbim ca 2 prieteni ce am inceput sa devenim, stii cum sa ma gasesti..”